Petterboy95 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Hei har vært i byyn og da filmet jeg.. nå har jeg lagt filmen over på pc-en men den lagger noe sinnsykt. noen som vet om det går ann å fikse det? tips meg.. lyden fortsetter mens bildet stopper opp og lagger ! ( så når jeg spiller av disse videoene tilbake i full skjerm, starter videoen lagging BAD. Du får omtrent 8 sekunder inn i videoen og videoen plutselig fryser mens lyden fortsetter å spille. Et par sekunder senere videobilde fremskritt en ramme eller to. Det ender opp med å bli et stillbilde lysbildefremvisning med audio. Er det en løsning på dette ..) 2megapixler på moben min , den lagger på moben å ... :S program der jeg kan fikse dette . kan noen fikse det , kan sende videon til deg på mail vist du tror du vet hvordan ? Endret 28. juli 2011 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 ja er ikke det beste kameraet på MOBILEN (2megapixler bare : () men er det noen mulighet å fikse opp så den ikke lagger , kvaliteten er vell ikke den beste , men grei nokk : ) håper på svar .. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Antall megapixler har ikke så mye å si. Ikke heng deg så mye opp i det. Sannsynligvis er PCen din for treg. Prøv å spill av hos en kompis og prøv VLC player. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Antall megapixler har ikke så mye å si. Ikke heng deg så mye opp i det. Sannsynligvis er PCen din for treg. Prøv å spill av hos en kompis og prøv VLC player. jo , men det går ikke ann å spille av på mobilen engang å pcen er ikke så treg at det skal spille noen rolle andre videoer funker Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Videoer du har tatt opp selv? Er det HD-videoer du har tatt opp selv (som derfor ikke er enkodet for enklest mulig avspilling) kan det godt være PC'en er for treg. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 har tadd video , på vanlig mobil, får ikke te å spill av på mob eller data .. så hvordan kan pcen være for træg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå