tarantell Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei, Jeg har kjøpt d-link Airplus med DWL-650+, Jeg lurte på hvor jeg kunne få telenor internetten til å koble til internett med d-linken, ikke med den adsl-kabelen, altså, jeg har lyst på trådløst internett. Ja, jeg har instalert driveren, og når jeg slår den på, kommer en pop-upvindu opp hvor et står at en trådløst tilkobling er funnet og at signalstyrken er utmerket. Så lurte jeg på, åssen får jeg win xp h.e. til å ikke bruke WAN-miniporten, men den trådløse tilkoblengen, og jeg har alle ledninger osv klart utenom å kunne koble seg til internett. Jeg har DI-614+ til router, så den ledningen som går til isdnboksen skal inn i WANporten? takker for alle svar Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har du ikke tråd om dette allerede da? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4567&highlight= Les bruksanvisningen(e), skal jo bare være å følge den Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Skal du bruke WLAN er det vel bare å koble fra alle andre ledninger som leder til nett (Modemkabel og evt. nettverkskabel) Fjern alle oppringte forbindelser. Så fungerer det... Håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå