smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Året var 1948!(Olympus Chrome Six I) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 fin skarp bilde, ligner nesten min Zeis Ikon der står på min reol Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Gammalt og bra, fint fotoapparat, vel mørkt på det mørkeste. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et fint bilde med interessant historie, Svein Magne:) Opplever at omgivelsene rundt kamera blir noe blendende og burde vært mørkere slik at kamera ikke virker så undereksponert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Morsomt å se,og med historien også,så hjelper det.Sitter da å tenker om litt belysning hadde vært på sin plass..for å få detaljer på huset til å komme mer til sin rett? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke optimal skarphet i full oppløsning... Men det betyr jo ingen ting. Det fremstår som klart og fint i normal oppløsning, og det betyr mest. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 fin skarp bilde, ligner nesten min Zeis Ikon der står på min reol TAkker leif! Den Zeis'en din e no vakker da... Gammalt og bra, fint fotoapparat, vel mørkt på det mørkeste. Takker Karl-Ivar! Ja, er nok en av de mørke dette.... Et fint bilde med interessant historie, Svein Magne:) Opplever at omgivelsene rundt kamera blir noe blendende og burde vært mørkere slik at kamera ikke virker så undereksponert. TAkker Birger! Kan nok ikke være helt uenig med deg nei..... Morsomt å se,og med historien også,så hjelper det.Sitter da å tenker om litt belysning hadde vært på sin plass..for å få detaljer på huset til å komme mer til sin rett? TAkker Jan E! Jau då, ville nok ha godt av å komme mer fram i lyset denne.... Ikke optimal skarphet i full oppløsning... Men det betyr jo ingen ting. Det fremstår som klart og fint i normal oppløsning, og det betyr mest. Takker wasco! Er nok ikke det fototekniske som er i høysetet her nei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg