Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 - Roxy - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nusselig rett og slett! Kunne godt unnvært de kvistene/stråene der framme....! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Litt mørkt etter min mening, og kvisten ødelegger litt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kvisten er nevnt, og du har jo tidligere sagt at du liker å undereksponere bildene dine litt. I bildet av rådyret syntes jeg det ble bra, men i dette tilfelle ble hundens pels grå i stedet for hvit. Så, etter min mening burde du heller overeksponert litt i dette tilfelle. Men et er selvsagt min subjektive vurdering Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Kvisten er nevnt, og du har jo tidligere sagt at du liker å undereksponere bildene dine litt. I bildet av rådyret syntes jeg det ble bra, men i dette tilfelle ble hundens pels grå i stedet for hvit. Så, etter min mening burde du heller overeksponert litt i dette tilfelle. Men et er selvsagt min subjektive vurdering Hei og takk for kommentaren, Wasco. Har ikke hatt tid til å svare før nå. Ser at alle ønsker vekk kvisten fra bildet, jeg selv synes den fungerer med komp og øvrig innhold i bildet - som et ekstra element som skaper en spenning utover om det kun hadde vært hovedmotiv og bakgrunn. Plasseringen i ruta er selvsagt viktig her, men selvsagt vet jeg også godt at det strider mot læreboka. Det viktigste for meg er om det fungerer med kvisten der. Det synes jeg det gjør i den grad at det funker bedre med enn uten, og jeg må innrømme at jeg studerte dette lenge før jeg tok et valg, og jeg visste på forhånd hva som kom til å bli kommentert fordi det er så opplagt :!: Fargen på bikkja....den er ikke hvit, men akkurat slik den fremstår ved lav sol i halvskygge. Det ække noen nyvaska utstillingsdyr du ser Setter pris på tilbakemeldingene dine som er grundige nok, men samtidig vil jeg heller ikke legge skjul på mine egne oppfatninger av bildet som avviker fra det andre har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg