vesletun Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) er dete en bra mobil Nokia E5-00 hva med disse Nokia c3,Nokia E5,Nokia C3-01.Nokia X3 skal bruke opp til 2000 på mobil Endret 29. juli 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 ingen som har erfaringer med disse og kan komme med noe råd skal ikke ha en ren touch mobil.Men gjerne med tastatur og touch men ingen hviktig med touch,hver så grei og kom med forslag hva med disse Nokia c3,Nokia E5-00,Nokia C3-01.Nokia X3 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Nokia C3 har S40 og er en enklere telefon med enkle menyer. Nokia E5 har S60 og muligens litt mere avanserte funksjoner og muligheter hvis ønskes. Den har og gratis GPS og er noe bedre syns jeg. Hade valgt E5 men du kan og se på gamle E71 eller E72. Tastaturet på dessa syns jeg er beste som finnes men det er jo en smaksak. Det går alltid at skrive raskt og om så med en hånd. Nokia kom nå med E6 og den har TouchScreen og bedre skjerm..koster en del mere. Hade valgt E5 jeg.. Endret 29. juli 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 takker for svaret.Hade tekt på det sammer jeg en E5,men hvar lit uaykker så da måtte jeg spøre. Finnes det andre alternativer i den prisklasen som er bedere en Nokia E5-00,eller er det den beste alternativet.Kom med flere forslag ikke en ren touch tlf.Har had det før og tenkte skal prøve noe annet Har også lyst på en slide tlf opp til 2000 kr,kom med forslag,Har lite greie på mobiler Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hvilken mobil anbefales av disse: Nokia X2 Sony Ericsson U5i Vivas Pink Nokia E5-00 ønsker å kjøpe en av disse er lei av å lade mobilen ganske ofte fines det andre mobiler med god batteri tid ikke Sonim modeler.Ikke en ren toutch mobil men gjerne med touch og taster mobil Endret 12. august 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Hvilken mobil anbefales av disse: Nokia X2 Sony Ericsson U5i Vivas Pink Nokia E5-00 ønsker å kjøpe en av disse er lei av å lade mobilen ganske ofte fines det andre mobiler med god batteri tid ikke Sonim modeler.Ikke en ren toutch mobil men gjerne med touch og taster mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå