hl2 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har dere merket hvor lett det er og vinne den største pengepremien i bokstav jakten på tv 2 ? Ok. for dei som har sett på det så vet dere at det kommer inn en/ei på telefon og ho/han får opp ein slik boks. ________________ l__1__l__2__l__3__l l__4__l__5__l__6__l l__7__l__8__l__9__l Ok er dere med ? Så blir tala snud, og da kommer det opp feks. sånn. _________________________ l__1000__l__5000__l__2500__l l_10000__l__3000__l__15000_l l_20000__l__4000__l__8000__l og so sier han "morosame" fyren at : 20000 ligger der, og peiker på 20000 altso nummer 7. er dere med ? flott. og so blir tala slengt hulter til bulter helt til ho/han på telefon sier stopp. da ser den feks. slik ut. ________________ l__3__l__7__l__1__l l__8__l__2__l__5__l l__6__l__4__l__9__l da er det no ikke noe problem og finne 20000... fordi den ligger på nummer 7. men trur du det er noen som er så glupe og ta nummer 7.... NEI dei tar selfølgeli nr. 4,5,9 eller gudane veit ka er det bare meg som har oppdaga det her ? :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg fattet mistanke en morgen i forgje uke .. men jeg så bare litt .. og jobber da det er på tv nå .. Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 du får prøve og se på ein gang du har fri :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ******! godt observert! folk er dumme... har selv aldri sett det programmet da... men likevel! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 det har jeg også merka, men sånn er det ikke... desverre. da hadde det vært veldig lett og alle hadde klart det. hvis du ser på det et par ganger til ser du at han som vinner ikke altid tar det tallet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har "desverre" ikke sett dettte programmet ,men hvis det er så enkelt så tror jeg at det ikke er så enkelt. jeg _NEKTER_ og tro at folk er så dumme. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hl2, teorien din er feil. tallene bytter "partner" også... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 (...) men hvis det er så enkelt så tror jeg at det ikke er så enkelt. Hvis det du skrev der ikke gir noen mening, så tror jeg at det du skrev der ikke gir noen mening. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 (...) men hvis det er så enkelt så tror jeg at det ikke er så enkelt. Hvis det du skrev der ikke gir noen mening, så tror jeg at det du skrev der ikke gir noen mening. Ja... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Nei, det funker ikke sånn. Tallene bytter jo. Men jeg gjorde noe annet her om dagen. Satte digitalkameraet på filming under roteringen, og spilte det av frame by frame. Og joda, det stemte Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 (...) men hvis det er så enkelt så tror jeg at det ikke er så enkelt. Hvis det du skrev der ikke gir noen mening, så tror jeg at det du skrev der ikke gir noen mening. nei takk, jeg drikker ikke te. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 God damit jeg irriterer meg over at jeg ikke er gammel nok til å ringe inn, jo, jeg tror egentlig at det hl2 sier er rett, har fått mine mistanker... Alle de "gåtene" i det programmet er så forbannet enkelt! Men så er jeg jo ikke 18 år... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er jo ikke så vanskeli og velge rett heller da, i og med at det er 11 % sjanse for å få topp gevinst! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har stusset litt over det ja. Oppdaget at hovedgevinsten kommer på samme tall hele tiden Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Skal sjekke i morra. Det er vel i 1 tida vis ell?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Dette er selvsagt bare en ny måte for 2'ern å tjene penger på... :-) Uansett hva du tipper er gjennomsnittlig premie langt under 50%... Har enda ikke sett en som har vunnet stort der... Men for all del... For de av dere som elsker å kaste bort penger uten å få noenting igjen er dette bortimot perfekt... Like dumt som å betale Nok 5,- for å sende inn lokale værvarsel til Dj Lovegirl... :-) Legger ikke skjul på at det er utrolig morsomt å se nye måter å drite seg ut på ;-) Bildebattene er i beste fall latterlige... ;-) "Jeg kjenner en som har tøffere bil enn han du kjenner som har bil"... osv :-) Hele greia er en total vits og best egnet for de som ikke skjønner bedre :-) Intelligens er ikke noe du har eller får... Intelligens er noe du må gjøre deg fortjent til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå