utvikling Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg bestilte for 1 dag siden noen varer på amentio.no for kr 1400, i dag ser jeg på denne linken: http://forbrukerportalen.no/Artikler/2011/amentio_datakjeden_as_konkurs at de er meldt konkurs. hva vil det si? - at jeg ikke får varene mine? - at de kommer å ingenting å bekymre seg for? PS: Feil Kategori? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nei, konkursbegjæringen ble trukket. Amentio er ikke konkurs Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Nei, konkursbegjæringen ble trukket. Amentio er ikke konkurs Thank you, and god. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Hvis du ser på datoen for når dette ble skrevet så er det i april. Etter dette har amentio hatt eierskifte og ny kapital har kommet inn, så det bør vel være trygt å handle derfra igjen Edit: What he said, mens jeg skrev Endret 28. juli 2011 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dette handler vel om forrige eier Amentio. De hadde først konkursbegjøring - den ble trukket - så kom det visst opp igjen kort tid etterpå om jeg husker riktig - og så til slutt ble det eierskifte med ny kapital. Så pr. dags dato er alt i orden, men med så mye dårlig historie bak seg som Amentio nå har så er jeg personlig litt var mot å kjøpe mer fra dem før det ihvertfall har gått noen års tid. Det kan være at alt er knall stabilt nå forsovidt - det var likviditeten Amentio primært slet med - og nå med ny kapital så er det jo fullt mulig at det er blitt helt ordnet opp i. Jeg ville bare annbefalt å være litt forsiktig til tidens tann har vist at Amentio i dens nåværende inkarnasjon faktisk er stabil. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå