Kristian86 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lær deg fototeknikk med få tastetrykk . Gratis nettskole for fotografer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Så kult. Dette må testes. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skole og skole.. Det er vel en av Akams konkurrenter. Riktignok på engelsk og utelukkende med guider og fototekniske forklaringer. Når dere først skal lede oss bort fra Akam så får jeg nevne Luminous landscape i samme slengen. Lenke til kommentar
wobbe Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Luminous landscape ser helt fryktelig ut.. Og er forferdelig lite brukervennlig. Ser den linkes til både her og der, så jeg regner med det er god info å finne der, for de som klarer layouten i mer enn 2 min Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 lol, "skribenten" har vært ute og surfet på internettet? hva med creativelive, gratis workshops som sendes gratis og direkte, må betale om du ikke kan se direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg