Espen Ørud Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint, men jeg synes det hadde vært et mye mer spennende bilde om du hadde flyttet bæret mot en av kantene. F.eks i et av krysningspunktene til det gyldne snitt. Normalt hever dette bildet flere hakk i forhold til senterplasering av hovedmotivet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint, men jeg synes det hadde vært et mye mer spennende bilde om du hadde flyttet bæret mot en av kantene. F.eks i et av krysningspunktene til det gyldne snitt. Normalt hever dette bildet flere hakk i forhold til senterplasering av hovedmotivet. Jeg visste den ville komme og jeg er hjertens enig med deg. Jeg så at jeg hadde plukket opp "feil" versjon, men nå lar jeg den ligge Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Espen har sagt det meste og jeg er stort sett enig, og skarpheten sitter der den skal. Flotte farger Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Meget godt eksponerte kontraster og farger samt god skarphet, Eva Kristin:) Jeg er litt usikker på landskapformatet og ville kanskje tro at et portrettformat kanskje kunne være en idé å prøve ut. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint i fokusområdet! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Espen har sagt det meste og jeg er stort sett enig, og skarpheten sitter der den skal. Flotte farger Takk skal du ha og jeg er i grunnen helt enig med Espen, men det bare "ble" sånn Meget godt eksponerte kontraster og farger samt god skarphet, Eva Kristin:) Jeg er litt usikker på landskapformatet og ville kanskje tro at et portrettformat kanskje kunne være en idé å prøve ut. Takk skal du ha Birger, verdt å prøve. Vanligvis tar jeg mye i portrettformat, man ikke fullt så ofte når det gjelder makro. Hyggelig forresten å se at flere av de gamle Digiter dukker opp her Skarpt og fint i fokusområdet! Takk skal du ha. Nå kjenner jeg deg da faktisk igjen også Endret 28. juli 2011 av Evakb Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint bilde - og 'smakfullt' motiv. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint bilde - og 'smakfullt' motiv. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg