Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å ikke kjenne alkoholen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det er normalt å tro og føle at man ikke er påvirket. Tester ville likevel avslørt det motsatte.

Siden det er to timer siden forrige oppdatering, regner jeg med at du fikk blackout etter to cidere.

Lenke til kommentar

Det er normalt å tro og føle at man ikke er påvirket. Tester ville likevel avslørt det motsatte.

Siden det er to timer siden forrige oppdatering, regner jeg med at du fikk blackout etter to cidere.

Fikk ikke blackout nei. Har nå drukket 2 cidere på 7,0% og 4 øl på 6,0%. Føler meg helt edru.

Men jeg har kjørt hardt på flaska den siste tida og knappt hatt en endru dag på noen måneder. Kan også være en bidragende faktor!

(trådstarter)

Postet av anonym: db5faf621e4436705fe0ae4665b6f5c1

Lenke til kommentar

For det første er to halvlitere me 7% ikke spesielt mye, i alle fall om du er en relativt stor mann. For det andre er rusfølelse ofte forsterket av sosiale situasjoner som man mentalt forbinder med alkoholkonsum (altså placebo, lol (og også grunnen til at man kan lure 16 åringer til å tro de er full ved å servere de alkoholfri øl :p)), men som sagt tidligere så er det garantert en del fysiologiske endringer som du ikke merker. Reaksjonstid, balanse og kritisk sans vil nok kunne måles til å være dårligere enn når du er edru.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...