Gå til innhold

Sekundær skjerm - anbefalinger?

maaland

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å kjøpe en skjerm nummer 2 til å ha på skrivebordet ved siden av min LG Flatron w2453v. På "hovedskjermen" kommer jeg til å spille og redigere film, mens jeg på skjerm nummer 2 sannsynligvis vil ha oppe internett, spotify og lignende programmer. Hvilken skjerm som blir "hovedskjerm" bestemmes naturligvis av hvilken som er best av den jeg har fra før og den jeg kjøper. Kan legge til at det hadde vært kult å prøvd seg litt med eyefinityspilling, men dette er ikke hovedbruksområde.

Jeg må innrømme at jeg har forelsket meg litt i Samsung, rent pga. design. Jeg håpet å finne en 24" versjon av de tynne, stålfargede LED-tvene Samsung har men har ikke vært heldig så langt. En skjerm jeg har kikket på er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627388 som virker som en god skjerm samtidig som jeg synes den ser pen ut.

Har noen her på forumet noen innvendinger eller anbefalinger? Jeg planla i grunnen ikke å brukke mer enn 1500-1800, men kan om virkelig nødvendig strekke meg opp til 2500.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg vurderer å kjøpe en skjerm nummer 2 til å ha på skrivebordet ved siden av min LG Flatron w2453v. På "hovedskjermen" kommer jeg til å spille og redigere film, mens jeg på skjerm nummer 2 sannsynligvis vil ha oppe internett, spotify og lignende programmer. Hvilken skjerm som blir "hovedskjerm" bestemmes naturligvis av hvilken som er best av den jeg har fra før og den jeg kjøper. Kan legge til at det hadde vært kult å prøvd seg litt med eyefinityspilling, men dette er ikke hovedbruksområde.

Jeg må innrømme at jeg har forelsket meg litt i Samsung, rent pga. design. Jeg håpet å finne en 24" versjon av de tynne, stålfargede LED-tvene Samsung har men har ikke vært heldig så langt. En skjerm jeg har kikket på er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627388 som virker som en god skjerm samtidig som jeg synes den ser pen ut.

Har noen her på forumet noen innvendinger eller anbefalinger? Jeg planla i grunnen ikke å brukke mer enn 1500-1800, men kan om virkelig nødvendig strekke meg opp til 2500.

Takk på forhånd

Begge skjermene har samme oppløsning med på den skjermen du har nå. Skjermen din har full HD. så ville no ha annbefalt den og bruke den skjermen du har NÅ til hovedskjerm. :)

Lenke til kommentar

Begge skjermene har jo full HD som du sier. Hvorfor skulle det da være gunstigere å bruke den skjermen jeg har nå?

Fordi den skjermen du har:

--->>

--->>

Nøkkelfunksjoner:

Live Sensor

Cinema-modus

Time Control

Automatisk lysstyrke

Men hoved skjermen din bruker mer V. Men det spiller sikkert ikke noen rolle for deg... :roll:

Din skjerm:

PANEL:

Skjermstørrelse: (tommer)24

Skjermtype: (TN, IPS)

Type:TN LCD

Bildesideforhold: 16:9

Oppløsning: 1920x1080

240 V Forbruk Normal På 47W Forbruk Power Save / Sleep Mode (Max

Den du har tenkt deg og skjøpe:

Skjerm:

Skjermtype: LCD-skjerm / TFT aktiv matrise - LED-bakgrunnsbelysning

Diagonal størrelse 24" - widescreen

Maks. oppløsning 1920 x 1080

Strømforbruk: ved drift 27 watt

Strømforbruk: ved beredskap / hvile 0.3 watt

Endret av Web King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...