Gå til innhold

[Løst] Shoppingtur for gutta!

Anbefalte innlegg

som tråden sier, driver å planlegger en tur til ett sted i Europa det er billig og reise til og man kan shoppe for en billig penge, samt slappe og og leve livet. hadde tenkt å ta en weekendtur, da vi har allerede vært i Kypros i 1 uke denne sommeren. Har tenkt på steder som London, Amsterdam, Praha og Paris men er usikker på hva prisene ligger på når det gleder hotell,mat og klær der.

noen som har noen erfaringer og kan anbefale oss ett sted man kan reise for en billig penge og kan shoppe billig?

Takk på forhånd! :)

Endret av Geiro2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som tråden sier, driver å planlegger en tur til ett sted i Europa det er billig og reise til og man kan shoppe for en billig penge, samt slappe og og leve livet. hadde tenkt å ta en weekendtur, da vi har allerede vært i Kypros i 1 uke denne sommeren. Har tenkt på steder som London, Amsterdam, Praha og Paris men er usikker på hva prisene ligger på når det gleder hotell,mat og klær der.

noen som har noen erfaringer og kan anbefale oss ett sted man kan reise for en billig penge og kan shoppe billig?

Takk på forhånd! :)

Kommer vel helt an på hva slags klær dere er ute etter. Min erfaring er at merkeklær stort sett er like dyre i vanlige butikker i Vest-Europa (med eventuelle valutaforskjeller i en eller annen favør).

London og Paris er ikke spesielt billig. I Amsterdam og Praha vet jeg ikke hvordan prisnivået er, men vil gjette på at attraktive merker har omtrent samme pris som her hjemme.

Det som lønner seg, er nok heller å satse på outlet-salg. Usikker på hvordan det er med det i disse byene, men ser for meg at Paris bør ha noe utenfor byen. Rundt Milano er det også en del av dette.

Selv kjøper jeg stort sett klærne mine i USA. Billig i utgangspunktet, og med gunstig dollarkurs blir det mye billigere. Hvis dere har tenkt til å handle mye, kan dette helt klart være noe å tenke på. Koster ikke mer enn 5-6000 t/r New York.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...