Blåbær Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Til trådstarter, er du her for å diskutere problemstillingen eller for å få råd? Hvis du er misfornøyd med behandlingen så finnes det flere instanser det går ann å ta kontakt med. Første omgang ber jeg deg ta kontakt med pasient og brukerombudet i fylket ditt, om ikke det går eller det er mistanke om feilbehandling/mangelfull behandling kan du gå videre til helsetilsynet. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Til trådstarter, er du her for å diskutere problemstillingen eller for å få råd? Problemstillingen, men jeg er helt åpen for råd også så lenge det er relevant til tråden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er en lang tradisjon i nesten alle nasjoner at man i ekstraordinære katastrofer som denne gir ekstraordinær støtte til pårørende og berørte. Jeg ser ikke helt poenget med å kjøre dette som en politisk vinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå