Gå til innhold

Kan noen anbefale spill til semi-pro gamer?

Anbefalte innlegg

Hopp over kommentarene hvis du er utolmodig! :)

/* Skulle hatt meg et nytt spill som jeg ikke blir lei på et blunk.

Vet at flere slike poster finnes, men vil ha noen tips som kan passe akkurat meg, så hvis noen har tenkt å henvise meg til søkefunksjon etc. kan dere spare blekket for min del. */

/* Liten spillhistorie:

- Spilte warcraft 3 et godt stykke.

- Likte også morrowind godt.

- D&D Rollespill virker litt for komplisert for meg (tar jeg feil?).

- Er ingen voldsom sportsfan, selv om jeg har spilt en del fifa-spill oppigjennom.

- TOCA Race Driver er det siste spille jeg spilte en del.

- Har også spilt mye strategi, men begynner å bli en stund siden, ettersom jeg er godt lei å samle trær og steiner.

- Rene 1.personsskytere alla Quake har aldri underholdt meg i timesvis. (Hva går jeg glipp av?)

*/

- Lurte litt på Splinter Cell?

- Eller Rise og Nations?

- Helst et spill som er kommet i 2003, eller seint 2002

På forhånd takk for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IGI 2

Har prøvd demo, likte det ikke veldig :shrug:

Mafia

Har rundet det :woot:

Vice City

Nesten rundet, gått litt lei, men lysten kommer nok tilbake!

Gothic II

Hvordan er dette i forskjell fra Morrowind? Vanskelighetsgrad? "Rollespill-system"? Kvalitet?

Halo

Bare PC her desverre (eller heldigvis!)

Lenke til kommentar

Neverwinter Nights

Halo (ja det er på X-Box :(, men det kommer jammen på PC snart og ;))

Delta Force: Black Hawk Down

Likte du rollespill sa du? Og du har spilt endel Warcraft men er lei av tre og stein samling, da burde du vente på World of Warcraft, det er RPG i warcraft verdenen ;)

Har dessverre ikke flere "tips", men håper dette hjalp litt.. kanskje? :p

Lenke til kommentar

Ser du spør etter Rise Of Nations.

Jeg anntar du har lest anmeldelsen her på Gamer.no?!

Spillet er etter min oppfattning MEGET bra og har en enorm underholdningsverdi! Har faktisk gått igjennom spillet 3 ggr på økende vanslighetsgrad i SP og ser lissom ikke ut til å bli lei :o HeHe..

Ikke fått testet noe særlig MP ennå, da jeg har midlertidig mistet ADSL`en hjemme... Spillt litt over LAN m noen kamerater og det rocket og rullet iallfall :woot:

Men hre har du et element du sa du ikke digget. Nemmelig det å samle trær o.l. Men dette er ikke så veldig fremtredende her synes jeg. Fungerer på en bra måte og det blir ikke slik at du hele tiden må tenke på det! Vil anbefalle dette spillet på det sterkeste!!

Og bare for å nevne det: SElv om du ikke er sports-fan : CM4 :woot:

Har du litt fotball interresse er dette det BESTE slippet på markedet!! Og det er avhengighetsfremkallende så få! :wink:

Lenke til kommentar

Baldurs Gate serien, og Neverwinter Nights er jo et must da.

D&D rollespill kan nok være litt forvirrende i starten, men man kommer fort inn i det. (+1, et eller annet er gjerne bedre en ingen + osv.)

Du finner ut mer hos Bioware

Er ikke akkurat nye spill, men BRA spill som gir mange timer god underholdning. :)

Noen andre (litt eldre) spill du bør ta en titt på er Black&White eller Sacrifice. Gode spill som skiller seg litt ut.

Ser Rise Of Nations og Halo er nevnt her.... Begge er et must. (Hvertfall når Halo kommer for PC)

Lenke til kommentar
Gothic II

Hvordan er dette i forskjell fra Morrowind? Vanskelighetsgrad? "Rollespill-system"? Kvalitet?

Ganske likt morrowind utseendemessig. Den største forskjellene er vel at i G2 velger du ikke rase og skills og alt det der. Det er slikt som utvilker seg mens du spiller. På den måten er G2 mer 3. person actionspill med quests og slikt man finner i RPGs :)

Anbefales! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...