Trond33 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Switch Gåen ? Har et merkelig nettverks problem her :< Min internett Forbindelse detter ut både titt of ofte (får den gule trekanten ved nettverks ikonet i win7) flere PC'r dette skjer på Er snakk om bare om et par sekunder ca 5-10 tror jeg men veldig irriterende Her er min config isp = GET > Untange Router/Firewall (PC) > DLINK DGS-1224T 24-Port Gbit Switch > PC1,PC2,PC3,XBOX osv Det rare er at om jeg bytter ut min DGS-1224T med en gammel 8port 100mbit Switch Forsvinner problemet , så det jeg lurer på er om Switch'n er gåen eller om jeg på eller annen måte har configuret min Router /FW (Untangle) eller min Switch galt ? Har brukt reset knappen på Switch flere ganger og den har nyeste FW Endret 28. juli 2011 av Trond33 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sier bare D-link jeg. Har selv en såkalt "gigabit" router fra D-link og den har aldri gitt en brøkdel av det. Byttet den med en annen gigabit switch og nå går nettet mitt så det suser. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 hadde samme problemet som deg i stor grad før . så byttet vi internett abnomang og fikk ny ruter og det hjalp (var ikke bare derfor vi bytta) men jeg måtte ta ut og in internett ledningen for at jeg skulle få nett igjen Jeg vet værtfall at dette problemet kommer av flere ting for eks dårlig kabel (kamerat som hadde) og dårlig kontakt med ruter og det dere nevnte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå