HAGA2 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kan jeg trygt blande forskjellige minnebrikker? Kjøpt Crucial PC2100 CL2.5 512MB idag til min bærbare. Fra før av står det en PC2100 CL2.0 256MB minnebrikke. Har prøvd begge samtidig & de virker tilsynelatene ok sammen. Spørsmålet er heller - kan noe gå istykker el er det helt OK og la de stå i samtidig? Er jo OK å ha 768MB ram da.... Takker for svar... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 tviler på at noe kan gå i stykker, men det kan "krasje" litt. det kræsjer særlig hvis det er forskjellig hastighet på minnebrikkene Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 tviler på at noe kan gå i stykker, men det kan "krasje" litt. det kræsjer særlig hvis det er forskjellig hastighet på minnebrikkene Kjører man to forskjellige RAM- brikker på et HK, vil de kjøre med samme Hz, cl og videre. Dette kan krasje, men jeg tviler på det hvis RAM`en er av noelunde kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå