Eriksendrul Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hallo =) Jeg kom hjem etter at strømmen hadde gått i hele strøket her . så når jeg skrur på dataen igjen ser det ut som noe har gått @ helvette . Jeg fyrer opp dataen men maks opløsning er som nevnt i tittel . Jeg klarte og rote meg fram og laste ned skjermdriver til mitt Gigabyte radeaon 1 gb 6850 HD . Men ingenting skjer , jeg får ikke endret skjermopløsning verken på ``change screen resolution`` eller inne på catalyst control center .- Men jeg har 2 mistanker . Enten så har skjermkortet gått . eller så har det noe med at skjermkortet ikke får nok strøm til og funkere ordentlig , siden jeg skulle prøve og slå av og på dataen . da ville dataen skru seg fysisk på og kjøre cpu og hardisk men fikk ikke bilde . etter litt triksing med kablene fikk jeg kjørt skjermkortet men det virket som om den bare kjørte 1/4 av hva det kunne siden jeg fikk bilde men med veldig lav oppløsning som nevnt i tittel . tok kortet ut og inn , funka ikke , så prøvde jeg et gammelt men ikke noe respons der . så tok jeg ut og kjører nå dataen på det intigrerte skjermkortet i hovedkortet om dere skjønner . og nå funker det så og si som det skal men dette gjør jo at gaming blir bare et ønske Noen råd ? om åssen jeg kan for eksempel koble skjermkortet osv . Viftene på skjermkortet går som normalt . Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Er det noen som vet hva som kan være galt ? trenger virkelig hjelp her , prøvde og ringe min lokale databutikk men dem er i full sving med og bytte lokaler så de var ikke til mye hjelp i dag . Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 når jeg mente noen råd om åssen og koble skjermkortet mente jeg først og fremst om det er noen spesielle koblinger til åssen og få mest mulig strøm dit , osv . resten kan jeg . Har liksom aldri tenkt noe over åssen jeg kobler strøm på pc for dette har aldri vært noe problem før - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå