Substitute Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei jeg har 3 stk canon blitser, 1 stk 580 EXII og 2 stk 430 som jeg stryrer trådløst. Jeg kunne tenkt meg å koblet på en parably som en eller flere av disse skulle brukt mot. Noen forslag til oppsett og hva jeg må ha? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei jeg har 3 stk canon blitser, 1 stk 580 EXII og 2 stk 430 som jeg stryrer trådløst. Jeg kunne tenkt meg å koblet på en parably som en eller flere av disse skulle brukt mot. Noen forslag til oppsett og hva jeg må ha? Takk for alle svar. Mpex har enkle og greie kit. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Hei jeg har 3 stk canon blitser, 1 stk 580 EXII og 2 stk 430 som jeg stryrer trådløst. Jeg kunne tenkt meg å koblet på en parably som en eller flere av disse skulle brukt mot. Noen forslag til oppsett og hva jeg må ha? Takk for alle svar. Mpex har enkle og greie kit. Har de noe butikk i Norge? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg bruker Lastolite, dette føres av Fotovideo og Interfoto. De har både kit med softbokser og paraplyer som er tilpasset vanlige blitser. De hat også en kjekk brakett for å sette sammen 3 blitser under 1 paraply. /Blouberg Lenke til kommentar
grautmaum Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Om jeg forsto deg riktig vil du bruke en eller flere blitzer på en paraply? om så ville jeg vurdert flere paraplyer. Selv har jeg 2 stk kjøpt hos kaffebrus med stativ og universalholdere, kvaliteten er helt ok for en amatør som meg iallefall. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har de noe butikk i Norge? Desverre kun en nettbutikk. Men produktene er gode og billige. Paraplyene på de kitene jeg sendte link til tåler ikke all verden, men de koster heller ingenting. Grunnen til at jeg sendte deg den linken er fordi du får komplett sett fra billig til dyrere, avhengig av hva du ønsker. Har ikke klart å finne tilsvarende i Norge. Du kan også bruke to (og tilogmed tre) blits på en paraply hvis du kjøper riktig hode. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei, om du foretrekker nettbutikker i norge(norden) så kan jeg anbefale : http://www.dustinhome.no/lastolite-paraply-kit-80-cm/product/5010449842 Jeg har 2 av disse settene og er fornøyd. P-E 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå