Gå til innhold

BK: Beskyttet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde - fasinerende med den krystallklare og innholdsrike dråpen som ligger og hviler på bladet. Jeg er litt usikker på utsnittet - merker at de lyse feltene øverst til høyre tar litt mye fokus fra dråpen, og det gule feltet mellom stilken og høyre kant gir også litt uro i mine øyne. Tror nok jeg ville valgt et noe tettere utsnitt ved å kutte litt øverst og til høyre for å få et renere og mere samlet uttrykk. :)

Lenke til kommentar

Takker så mye for all respons:)

Astrid; jeg prøvde litt forskjellige kutt her , også over,men ble ikke fornøyd, men da kuttet jeg ikke på hø.siden samtidig. Ser det fungerer med begge kuttene samtidig. Litt usikker likevel, det blir litt mindre "luftig" på en måte, men litt innestengt. Har flere av dette fra ulik avstand og vinkling - får vel se litt mer på det senere. :)

Lenke til kommentar

Takker så mye for all respons:)

Astrid; jeg prøvde litt forskjellige kutt her , også over,men ble ikke fornøyd, men da kuttet jeg ikke på hø.siden samtidig. Ser det fungerer med begge kuttene samtidig. Litt usikker likevel, det blir litt mindre "luftig" på en måte, men litt innestengt. Har flere av dette fra ulik avstand og vinkling - får vel se litt mer på det senere. :)

Enig i at bildet får et annet preg og blir mindre luftig med de kuttene jeg foreslår, og det er så mye flott kraft i den dråpen din at den virker uansett som en magnet på blikket - jeg liker det veldig godt som det er også. :)

Lenke til kommentar

Ser du er usikker i forhold til beskjæring og jeg tror at dette ville ødelagt komposisjonen og harmonien i bildet. Omgivelsene rammer inn hovedmotivet og tar på ingen måte bort oppmerksomheten. Allikevel får jeg lyst til å krabbe inn i skjermen for å studere det perfekte speilbilde i dråpen. Det jeg har kommet frem til er at dette bilde hadde kanskje kommet enda mer til sin rett i stort format (A3+ eller større) på en vegg. Siden jeg ser dette for meg i stort format og allt logisk nok blir større i større format, ville jeg fjernet/malt over de to mørke flekkene øverst til venstre. Nå er jeg riktig så sær og pirkete altså ;) Ellers så leverer du som vanlig et bilde hvor det estetiske er i en klasse for seg :)

Lenke til kommentar

Ser du er usikker i forhold til beskjæring og jeg tror at dette ville ødelagt komposisjonen og harmonien i bildet. Omgivelsene rammer inn hovedmotivet og tar på ingen måte bort oppmerksomheten. Allikevel får jeg lyst til å krabbe inn i skjermen for å studere det perfekte speilbilde i dråpen. Det jeg har kommet frem til er at dette bilde hadde kanskje kommet enda mer til sin rett i stort format (A3+ eller større) på en vegg. Siden jeg ser dette for meg i stort format og allt logisk nok blir større i større format, ville jeg fjernet/malt over de to mørke flekkene øverst til venstre. Nå er jeg riktig så sær og pirkete altså ;) Ellers så leverer du som vanlig et bilde hvor det estetiske er i en klasse for seg :)

 

Takk for grundig vurdering:) Ja, jeg lurte lit på det midtre i den øverste blomsten og ettersom det er så lite av det som vises så skulle det kanskje vært fjernet - evt. kuttet bort som Astrid foreslo. Jeg får kikke litt på de andre og se om de er litt annerledes. Skulle vært greit å hatt funksjonen md å vise flere utgaver her nå ja:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...