alkebab Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort, burde jeg kjøpe: radeon 9700pro og heller bruke resten av pengene på noe annet, eller bruke alle pengene på radeon 9800pro? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort, burde jeg kjøpe: radeon 9700pro og heller bruke resten av pengene på noe annet, eller bruke alle pengene på radeon 9800pro? Du kan jo kanskje kjøpe deg 9800np?Se her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til NV38 kommer. og kanskje litt lengre. da synker sikkert prisene på 9800pro. eller vent til de nye prosessorene fra ati kommer. 9700pro går jo nesten ikke ann å få ta i lengre Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ville heller ventet på 9800np enn å kjøpe 9700pro. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Idiot innlegg vist du spørr meg, R9800 er klart bedre masse masse masse bedre!!! No vet du kansje Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Idiot innlegg vist du spørr meg, R9800 er klart bedre masse masse masse bedre!!! No vet du kansje jaha... problemet er bare at ikke ALLE har råd til å stadig kjøpe det beste...noen trenger jo penger til andre ting utenom (som husleie, mat og slikt...). tenk litt før du poster slikt i fremtiden er du snill.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Idiot innlegg vist du spørr meg, R9800 er klart bedre masse masse masse bedre!!! No vet du kansje Nei, 9800 er ikke massa masse masse bedre. Det er ca. 5 FPS forskjell i UT2003 feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 først og fremst ,hvilket skjermkort har du nå ? trenger ikke nødvendigvis oppgradere nå hvis du har et skjermkort som takler dagens spill greit nok. hva er spesifikasjonene dine, hvilken cpu,minne osv. kan ikke begynne med overkill heller.. mitt tips er vertfall at du venter frem til nv38 og tilsvarende ati kort som blir lansert om ikke så alt for lenge.. prisene på kortene som er på markedet nå vil bli presset ned og du vil ha en stor mulighet til å gjøre et røverkjøp. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har han bestemt seg for å kjøpe et skjermkort nå , så har han det. Det han spør om er om han skal kjøpe R9700pro eller R9800pro. Ikke om det er lurt å vente til neste generasjon brikker kommer. Selvsagt ville dette være lurt, men samtidig ville det vel gjerne være lurt å vente til neste generasjon etter det igjen også da. Men da får man aldri noe nytt. Mitt råd vil være å kjøpe et R9700pro dersom du kan finne et ennå. Den vesle ytelseøkningen er vel egentlig ikke verdt de ekstra kronene syns jeg. Pengene man sparer kan jo legges av til neste gan man skal oppgradere noe, så er man alt litt på vei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har han bestemt seg for å kjøpe et skjermkort nå , så har han det.Det han spør om er om han skal kjøpe R9700pro eller R9800pro. Ikke om det er lurt å vente til neste generasjon brikker kommer. Selvsagt ville dette være lurt, men samtidig ville det vel gjerne være lurt å vente til neste generasjon etter det igjen også da. Men da får man aldri noe nytt. Mitt råd vil være å kjøpe et R9700pro dersom du kan finne et ennå. Den vesle ytelseøkningen er vel egentlig ikke verdt de ekstra kronene syns jeg. Pengene man sparer kan jo legges av til neste gan man skal oppgradere noe, så er man alt litt på vei sist gang var det en fyr med med geforce 4 ti 4200 128mb som hadde "bestemt" seg for å kjøpe nytt skjermkort med en gang.. akkurat nå er det et veldig gunstig tidspunkt å vente på neste brikke ( ikke neste generasjon... ) vi er i en liten "død-periode" med tanke på hvilke spill som kommer ut før nv38 og tilsvarende ati skjermkort.. derfor sa jeg det er lurest å vente til den brikken kommer, for da kan han gjøre et røverkjøp med tanke på at prisen til 9800 pro synker.. hvorfor bruke 3500 kroner på noe du kan kjøpe for 2500 om ikke så alt for lenge ( så lenge det ikke er 100% nødvendig med skjermkort oppgradering ) Lenke til kommentar
alkebab Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 jeg har radeon 6500, trur jeg, gammelt vertfall jeg finner ikke noe annet enn Hightech Excalibur. Har aldri vert borti det før, er det noe bra eller? http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...d=HTEXRAD97-128 Jeg kommer til å kjøpe meg nytt skjermkort i løpet av dagen, kommer ikkje til å vente til neste generasjon. Har også sett litt på Sapphire Atlantis Radeon 9800PRO. Er det Sapphire dere vil anbefale? ha tenkt å kjøpe AMD Athlon XP2800+ så har jeg 2stk 256Mb ram 266mhz og eit asus a7v8x-x Det blir ny ram på meg og, twimos 512Mb 400MHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå