Odesseiron Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Worms returnerer med Ultimate Mayhem i høst. Les hele saken Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 lolwat. Reloaded kom jo nettopp. fint nok det. selvsagt er det ingenting som rører førstespillet, men Reloaded var en verdig variant. billig var den óg. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kun melking av Worms og Alien Breed fra disse gutta. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Når reloaded ved utgivelse viste seg å være langt dårlige enn det mye eldre armageddon ga jeg opp. Endret 28. juli 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Digital samlepakke? Betyr det at spillet vil komme til XBLA og PS Store? Selv liker jeg godt Worms i 2D. Worms 2: Armageddon er et bra spill. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Ja, spillet er ment utgitt til Steam, XBLA og PSN. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Om de kombinerer sine to største flopper noensinne, blir det nok et bra spill ja. Ukritisk oversetterjournalistikk fra Gamer.no. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er da en svært objektivt skrevet artikkel, skulle jeg mene. Burde tillate leseren å gjøre seg opp en mening selv. Vet ikke med dere, men om Gamer begynte å være subjektive i hver eneste nyhetsartikkel (eks. "ja, dette kommer vel utvilsomt til å suge like mye som de forrige Worms-spillene" - satt på spissen) kunne de fort mistet en leser i meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Reloaded er ubrukelig dersom du skal spille alene. Markene har enten for godt sikte og dreper deg med en gang, eller så tar de selvmord ved å fyre bazookaen rett i veggen foran seg. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 enig i at de kombinerer jo de to dårligste Worms-spilla :-P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Worms 3D var da et flott multiplayerspill. Bra at de går via nettlansering istedet for disk. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Worms = 2D. Det geniale med spillet er jo at det er en litt pimpa gorillas.bas - med marker og granater. Worms Armageddon er et genialt multiplasyerspill. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Worms 3d= søppel worms 2d= worms har endåg womrs world party og er det einaste worms eg trenger Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Reloaded er ubrukelig dersom du skal spille alene. Markene har enten for godt sikte og dreper deg med en gang, eller så tar de selvmord ved å fyre bazookaen rett i veggen foran seg. Mao. helt likt som de foregående spillene :!: Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tja.. Den kunstige intelligensen er på nivå med 90 tallets AI så det kan nok stemme. Intelligensen ligger alt for lavt til å være 2010. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 can't wait!!! worms er råne!!!!! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Worms skal være i 2D, samtlige Worms spill i 3D har vært søppel etter min mening. Da blir det plutselig bare ett håpløst tamt og kjedelig turbasert skytespill istedenfor ett sjarmerende orginalt konsept. Blir nok ikke kjøpt dette nei.. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg er ikke expert i norsk men "Worms returnerer med Ultimate Mayhem i høst." Da de skriver "i høst" som det oppfattes så er har det skjedd, altså fortid. har sett mange brukt det, men hvorfor ikke skrive "til høsten" eller noe :S ^^ Dere får rette meg opp hvis jeg tar feil Endret 29. juli 2011 av anonymus94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå