Reidar fra SandefjordBalle Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har en god del domener som jeg betaler 300 kroner per stykk for per år. Har til nå brukt Fastname, men har i flere sammenhenger vært misfornøyd med dem og synes at årsavgiften er dyr. Er det noen som kan anbefale et sted jeg kan flytte domenene mine? Helst så rimelig som mulig. NB! Har både no, com og dk domener. Håper på raskt svar, fint om du også selv har gode opplevelser med leverandøren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Har en god del domener som jeg betaler 300 kroner per stykk for per år. Har til nå brukt Fastname, men har i flere sammenhenger vært misfornøyd med dem og synes at årsavgiften er dyr. Er det noen som kan anbefale et sted jeg kan flytte domenene mine? Helst så rimelig som mulig. NB! Har både no, com og dk domener. Håper på raskt svar, fint om du også selv har gode opplevelser med leverandøren. Jeg har vært veldig fornøyd med Domeneshop i form av tjenesteleveranse, service og pris. Gratis flytting også: http://www.domeneshop.no/transfer.cgi Endret 28. juli 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Personlig har jeg gode erfaringer med Host1, spesielt med tanke på pris og kundeservice. Lenke til kommentar
Reidar fra SandefjordBalle Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Personlig har jeg gode erfaringer med Host1, spesielt med tanke på pris og kundeservice. Takk for forslag. Har sendt dem en mail. Lenke til kommentar
Reidar fra SandefjordBalle Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har vært veldig fornøyd med Domeneshop i form av tjenesteleveranse, service og pris. Gratis flytting også: http://www.domeneshop.no/transfer.cgi Takk for tips. Har tatt kontakt med dem også. Fordel at det ikke koster meg noe å flytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå