Gå til innhold

Import av bilder fra forrige digit er slått på


Anbefalte innlegg

Hei

 

"Importer"-knappen nederst under "Min konto" -> "Bilder fra forrige digit.no-plattform" er nå aktivert. Klikk på den for å knytte dine bilder fra forrige plattform over til ny konto. Etterpå skal du få dem opp i listen under "Mine bilder". Du kan også sjekke at de er knyttet til din konto ved å klikke på navnet/brukernavnet ditt i toppen for å komme til profilsiden din.. der skal bildene være listet opp under.

 

Kan dere gi en lyd om hvordan det gikk (eventuelt ikke gikk) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

"Importer"-knappen nederst under "Min konto" -> "Bilder fra forrige digit.no-plattform" er nå aktivert. Klikk på den for å knytte dine bilder fra forrige plattform over til ny konto. Etterpå skal du få dem opp i listen under "Mine bilder". Du kan også sjekke at de er knyttet til din konto ved å klikke på navnet/brukernavnet ditt i toppen for å komme til profilsiden din.. der skal bildene være listet opp under.

 

Kan dere gi en lyd om hvordan det gikk (eventuelt ikke gikk) ?

Gikk raskt og greit med selve importeringen! :thumbup:

Finner nå alle bildene samlet under mine bilder........, MEN det går ikke an å bla i sidene (kun førstesiden med max. 64 bilder vises)...:(

Ser at "Dato området" valget er "grået ut", så det er vel dette som er deaktivert av en eller annen grunn..... ? :whistle:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Under "mine bilder" skal det ikke være noen begrensning på 64 bilder?

 

Mine bilder, der er alle OK, men det er når jeg klikker på innloggingsnavnet mitt og får "thumbnails" at det er problemer med å få fram mer enn førstesiden..... :ph34r:

 

Under "mine bilder" skal det ikke være noen begrensning på 64 bilder?

 

EDIT: Ser problemet (på profilsiden din), kommer tilbake med fix.

Flott dehh, men det ser altså veldig så bra ut ellers da.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

 

"Importer"-knappen nederst under "Min konto" -> "Bilder fra forrige digit.no-plattform" er nå aktivert. Klikk på den for å knytte dine bilder fra forrige plattform over til ny konto. Etterpå skal du få dem opp i listen under "Mine bilder". Du kan også sjekke at de er knyttet til din konto ved å klikke på navnet/brukernavnet ditt i toppen for å komme til profilsiden din.. der skal bildene være listet opp under.

 

Kan dere gi en lyd om hvordan det gikk (eventuelt ikke gikk) ?

Dette gikk så det suste, et par sekunder og bildene var importert og det ser veldig bra ut. Flott at dere har fått til dette :thumbup:

Lenke til kommentar

Gikk smertefritt - godt å se igjen de gamle bildene også ;-)

 

Men det er fortsatt noe smårudk på profilsiden - når jeg har bladd til siste av mine bilder viser den...:

 

"Viser bilde 97 - 128 av 391 "

 

Jeg var vel ca 110 bilder totalt eller noe... og du kan fortsette å bla og bla bakover, men side etter side er blanke...

 

Småpirk, men skal det være så skal det være... ;-) Dere er såpass flinke og kjappe at dere finner nok fort ut av det..

 

Ser ut som problemet jeg skisserte her forsvant så jeg strøk det ut igjen...

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar

Men det er fortsatt noe smårudk på profilsiden - når jeg har bladd til siste av mine bilder viser den...:

 

"Viser bilde 97 - 128 av 391 "

 

Jeg var vel ca 110 bilder totalt eller noe... og du kan fortsette å bla og bla bakover, men side etter side er blanke...

 

Småpirk, men skal det være så skal det være... ;-) Dere er såpass flinke og kjappe at dere finner nok fort ut av det..

 

Jeg har også kommet over dette, men det løste seg igjen av seg selv da også... tror kanskje det er no database-cache som må oppdatere seg rett etter import.

Lenke til kommentar

Men det er fortsatt noe smårudk på profilsiden - når jeg har bladd til siste av mine bilder viser den...:

 

"Viser bilde 97 - 128 av 391 "

 

Jeg var vel ca 110 bilder totalt eller noe... og du kan fortsette å bla og bla bakover, men side etter side er blanke...

 

Småpirk, men skal det være så skal det være... ;-) Dere er såpass flinke og kjappe at dere finner nok fort ut av det..

 

Jeg har også kommet over dette, men det løste seg igjen av seg selv da også... tror kanskje det er no database-cache som må oppdatere seg rett etter import.

Så dette fenomenet med en gang etter importeringen, men ventet litt og så, vips..., der var det mulig å bla i alle.... :ohmy:

Patient is a ...... :blush:

 

PS!

Funksjonaliteten med å endre kategori for de importerte funker helt utmerket også.... ! :wow::thumbs:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Hei

 

"Importer"-knappen nederst under "Min konto" -> "Bilder fra forrige digit.no-plattform" er nå aktivert. Klikk på den for å knytte dine bilder fra forrige plattform over til ny konto. Etterpå skal du få dem opp i listen under "Mine bilder". Du kan også sjekke at de er knyttet til din konto ved å klikke på navnet/brukernavnet ditt i toppen for å komme til profilsiden din.. der skal bildene være listet opp under.

 

Kan dere gi en lyd om hvordan det gikk (eventuelt ikke gikk) ?

 

Fungerede problemfrit - fint at se sine billeder igen :-) Tak for det.

Lenke til kommentar

det gikk helt supert på noen sekunder..men antall tittere på hvert bilde er betydelig redusert...hmm vet ikke hvorfor det men jeg er super fornøyd... tusen takk til de som laget detthumbup.gif

 

Som de skriver i innledende forklaring: antall visninger ble delt på 3 av ymse årsaker. Bl.a. ble egen "tiit" på bildet talt som 3 visninger, etc.... Så tallene på gamle digit var "kunstig" høye i de fleste tilfeller.... Heldigvis er telleren her inne nå et reelt tall... :thumbup:

Lenke til kommentar

det gikk helt supert på noen sekunder..men antall tittere på hvert bilde er betydelig redusert...hmm vet ikke hvorfor det men jeg er super fornøyd... tusen takk til de som laget detthumbup.gif

 

Som de skriver i innledende forklaring: antall visninger ble delt på 3 av ymse årsaker. Bl.a. ble egen "tiit" på bildet talt som 3 visninger, etc.... Så tallene på gamle digit var "kunstig" høye i de fleste tilfeller.... Heldigvis er telleren her inne nå et reelt tall... :thumbup:

 

ok..så bra...det er jo litt dumt om man får treff på egen side for da får man jo ikke sett det riktig antall besøk,så bra det er rettet da for det er jo artig og følge med på,sån for min egen del hva som er blitt velykket el ei,el hva som er intressant,lærer litt av det oxo..

tusen takk for svaret.. fikk akkurat svar på rykte oxo.. at det var possitivt.. smil

ønsker deg og alle andre en fin temadag..inv_biggrin.gif

 

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...