AudunSæther Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Heisann. En liten kommentar til en litt irriterende "bug" ?! Når jeg skal logge inn på prisguiden, husker den aldri brukernavn og passord, selv om jeg krysser av "Husk meg". Er det ikke meningen at den skal huske dette? Eller er det meningen at man ikke blir utlogget på en stund når man haker av dette? Testet på Firefox 5.0 og Chrome. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Når du trykker på feltet der du skal skrive brukernavn kommer vel brukenavnet ditt opp. Når du trykker og velger brukernavnet ditt, kommer passordet i Passord-feltet automatisk. Stemmer ikke det? Prøv : ) Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Det er slik det normalt fungerer, og slik jeg forventer at det skal fungere ja - men det gjør det altså ikke Hverken brukernavn eller passord kommer opp. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Denne kan vel vekkes til live igjen. Jeg må ofte logge på prisguiden. "Husk meg" funksjonen fungerer ikke. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Denne kan vel vekkes til live igjen. Jeg må ofte logge på prisguiden. "Husk meg" funksjonen fungerer ikke. Sliter fortsatt med dette, her også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg