RoaRawR Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 trude dei lærte av lanseringen sony gjorde første måndene med ps3.... Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 -Nintendo Co.,the world's largest maker of handheld video-game players,today announced its financial results for the fiscal year ended March 31,2011. -Nintendo posted an operating loss of ¥37,712 million -The company reported a net loss of ¥25,516 million Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nevnes ingenting om at de som allerede har kjøpt en 3DS får 10 gratids NES spill og 10 gratis Gameboy spill på E-shop om du har vært der allerede før 12. August tror jeg det var, noe som burde vært nevnt her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Maskina har jo falt i pris fra 2290,- til 1690,- i butikken siste ukene, så det rimer jo godt med 169,99 dollar det? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Er ikke 3DS-en bakoverkompatibel også? Da er den kanskje noe å vurdere for oss som ikke har noen DS i det hele tatt. Jeg har hørt at størrelsesforholdet på 3DS-skjermene er annerledes enn på DS, og at det faktisk er å foretrekke å spille DS-spill på sin gamle DS. http://www.technobuf...is-troublesome/ Størrelsesforholdet er så godt som identisk med DS/DSi. Problemet er at 3DS-en har høyere pikseltetthet, noe som gjør at man enten får mindre bilde, eller 'strukket' et mindre detaljert bilde opp for å fylle skjermene i høyden. Jeg synes problemet er ganske lite, og spiller masse DS-spill på min 3DS. Den har også tilgang til hele DSiWare-katalogen. Men klart, det er et lite hakk bedre å spille på skjermer som har 1:1 pikselforhold. Endret 28. juli 2011 av oerhört Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hvor kommer tallene i artikkelen fra? Jeg mener det ble meldt at den solgte 400 000 enheter i USA i lanseringsuken, og 113 000 i Storbritania i lanseringshelgen, så 700 000 totalt høres pussig ut. Nå har visstnok Ocarina of Time solgt mer enn en million kopier; Da er det altså 300 000 som fortsatt mangler en 3DS å spille spillet med. Oppdatering: Det viser seg at det dermed ble solgt 0.71 millioner 3DS-maskiner forrige kvartal, i følge Eurogamer. Det høres mer riktig ut; i så fall er det vel sannsynlig at man har solgt noe sånt som 1.3-1.4 millioner enheter totalt. Uansett er dette selvsagt skuffende. Endret 29. juli 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er helt riktig som det blir sagt her. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt er ikke prisen, men mangel på spill. Hadde de lansert 4-5 KANONspill iløpet av den første månden, (sålangt bare ett (zelda)) så er det klart flere hadde meldt sin interesse for dette. Jeg sitter fortsatt og venter på flere titler, og nå også en prisreduksjon de kunne spart seg ved smartere spill ved lansering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå