tingo Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 til info. Bestilte en slik fra Helt i 100.no, ble levert på tre dager. Har ikke handlet hos denne butikken før, så har ingen andre erfaringer. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) til info. Bestilte en slik fra Helt i 100.no, ble levert på tre dager. Har ikke handlet hos denne butikken før, så har ingen andre erfaringer. Hva vil du ha ut av denne tråden? hehe Endret 28. juli 2011 av Web King Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Det burde vel være opplagt; jeg deler min erfaring (god, så langt) med andre som er interessert. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det burde vel være opplagt; jeg deler min erfaring (god, så langt) med andre som er interessert. ahha : - P Someone people will like this ; ) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Aldri hørt om før men ser de har egen blogg hvor de skriver om produkter og (ny)ansatte så det virker jo seriøst nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå