AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei. I går kveld fikk jeg et slags trykk i nedre mageregionen, det føles som om det er mye luft der, eller at jeg må drite. Når jeg driter får jeg bare ut litt, og det svir noe grasalt i ræva etterpå. Sviinga går over etter en halvtime cirka, men kommer tilbake neste gang jeg går på do. Har hatt dette noen ganger før, sist gang for bare noen måneder siden. Hva skyldes dette? Postet av anonym: 60d1afd3e1413702067a655b280f5a18 Lenke til kommentar
reor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Uff og uff! Du grubler nok på for meget som denne tråden t.eks. Lever usunt. Har dårlig døgnryme og spiser usunn mat og drikke i for store mengder. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Uff og uff! Du grubler nok på for meget som denne tråden t.eks. Lever usunt. Har dårlig døgnryme og spiser usunn mat og drikke i for store mengder. Jeg drikker øl hver dag og spiser for mye mat, kan det ha noe med saken å gjøre? - vondtirævafyren. Postet av anonym: 60d1afd3e1413702067a655b280f5a18 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 kanskje vurdere en diett som dette et par dager: yougurt musli vann og melk. Det virker veldig som sånn jeg føler meg etter et par dager på The Gathering etter for mye cola, godis og tørrvarer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja, endre det du trykker i deg i løpet av dagen med noe sunt og det vil endre seg. Vedrører problemet så ta kontakt med lege. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Ja, endre det du trykker i deg i løpet av dagen med noe sunt og det vil endre seg. Vedrører problemet så ta kontakt med lege. Jeg troller ikke, dette er faktiskt meget seriøst... Det har blitt bedre idag, dreit ut en hard klomp etterfulgt av en bløt en med mindre sviing i ræva. Trykket i magen er nesten borte, så det er bedre nå. Postet av anonym: 60d1afd3e1413702067a655b280f5a18 Lenke til kommentar
Barbadus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har du eti mye chilli? De kan svi på veien ut. Munnen venner seg til styrken, men fisern er en annen historie. Hvis ikke, vil jeg anbefale å forsøke å prompe. Legg deg på ryggen på senga eller sofan, legg beina oppover mot modet slik at du strutter med røven. Ligg slik og trykk og press. Det vil ta tid, men du må bare få dritten ut. Ikke bry deg om om du bæsjer litt på deg, hvis du vil lage en omelett, må du knuse noen egg, som det heter. Ikke gi deg selv om du får ut noen gode susere. Mengden gass du har i magen kommer ikke ut på en gang, det må presses, prompes, presses, prompes, til du har fått ut minst 7-8 KRAFTIGE smellere. Lykke til, vær forberedt på at du må kaste undertøyet du bruker den dagen. Det vil sannsynligvis bli "damaged beoynd repair". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Har du eti mye chilli? De kan svi på veien ut. Munnen venner seg til styrken, men fisern er en annen historie. Hvis ikke, vil jeg anbefale å forsøke å prompe. Legg deg på ryggen på senga eller sofan, legg beina oppover mot modet slik at du strutter med røven. Ligg slik og trykk og press. Det vil ta tid, men du må bare få dritten ut. Ikke bry deg om om du bæsjer litt på deg, hvis du vil lage en omelett, må du knuse noen egg, som det heter. Ikke gi deg selv om du får ut noen gode susere. Mengden gass du har i magen kommer ikke ut på en gang, det må presses, prompes, presses, prompes, til du har fått ut minst 7-8 KRAFTIGE smellere. Lykke til, vær forberedt på at du må kaste undertøyet du bruker den dagen. Det vil sannsynligvis bli "damaged beoynd repair". Jeg har nå blitt nesten helt frisk igjen. Ja, jeg spiser mye chili. Eller ikke chili akkurat, men pepperoni. Spiser slike til nesten hver eneste måltid... - TS Postet av anonym: 60d1afd3e1413702067a655b280f5a18 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det har blitt bedre idag, dreit ut en hard klomp etterfulgt av en bløt en med mindre sviing i ræva. Trykket i magen er nesten borte, så det er bedre nå. Postet av anonym: 60d1afd3e1413702067a655b280f5a18 lol Viss det gjør vondt når du tørker deg fremover, kan høyt trykk føre til hemorider, da må du på med alcos anal ; ) diet som nevnt ovenfor høres bra ut. Få ideg masse fiber så sklir det ud skal du se; ) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sitter du lenge på ramma når du er på do?? Dette er isåfall den beste måten å få hemorider på, og kan godt være årsaken til plagene dine. Det kan f.eks være en innvendig hemoride som har sprukket som forårsaker smertene. Men det kan jo være andre ting også. Jeg ville fått det sjekket ut med lege hvis det kommer tilbake. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kutt ut den daglige ølen og usunn mat. Drikk vann, fun-saft og melk. Spis yoghurt, brød og variert ordentlig middag. Ta gjerne et glass biola om dagen. Kjør dette i ei uke, så ser du om det blir noen forbedringer. Jeg er ikke akkurat en som skal uttale meg om dette og gi ekspert-råd, men du burde prøve ut det jeg har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå