Gå til innhold

Aktiviteter og kvoter

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål om aktiviteter og kvoter. Kort fortalt, så har jeg tenkt å arrangere årets augustfest som fire aktiviteter.

Dette for å teste ut om aktiviteter på digit,.no kan brukes til våre månedsfester.

Spørsmålet er om bilder som postes under aktivitetene går av kvoten på 1/2 bilder per dag; eller om disse har egne kvoter. Ser for meg et bilde per deltager per dag i såfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du nå at det skal være mulig å legge inn flere bilder per dag dersom bilde 2 og utover legges i en "aktivitet" som har en egen kvote?

(Forutsatt at bilde 1 ikke legges i samme aktivitet dersom aktiviteten kun tillater ett bilde per dag)

Som en (muligens) digresjon kan jeg også nevne at det ikke er noen begrensning på hvor mange bilder en kan legge inn i et event. Jeg kan altså legge inn 3 bilder (på 3 ulike dager) i hvilket som helst aktivt event.

Lenke til kommentar

Jeg tenker kun på at bilder som legges inn i en aktivitet (event) ikke spiser av hovedkvoten. Slik at jeg kan legge inn dagens bilde i aktiviten i tillegg til mitt nye blinkskudd av en rusten sak.

Nå har våre fester en selvpålagt begrensing på et bilde per dag; men jeg kan se for meg andre aktiviteter som kan ha behov for andre kvoteregler.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...