Gå til innhold

BK: Rapssommerfugl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig - flott skarphet over hele motivet, fin komp og vakre farger. Mulig det er litt hardt lys, men det sjenerer ikke. Et lite pirk måtte være at jeg ville kanskje ha jobba litt med bluring eller støyfjerning på bakgrunnen - på min skjerm virker den litt kornete og ujevn og jeg tror motivet ville tre enda bedre frem om bakgrunnen var litt jevnere. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelig kommentarer alle sammen. Til deg ny-tor, så har jeg ikke sjekket noen profiler sånn at jeg ikke vet hvor i landet du bor. Bor selv på Østlandet (Akershus nokså nær grense til Østfold) med kort vei til sjø og hav, samt ute på "viddene" - eller prærien som jeg av og til kaller det:-) Har vel vært øs pøs mer og mindre land og strand rundt, men sola har smilt litt innimellom. Den varme sommeren ser ut til å være på mine trakter nå og også varmen. Akkurat nå er det også trykkende varmt, såpass at jeg må finne en plass i skyggen. Det er lovet noen varme dager her framover, og håper det forplanter seg til dine hjemtrakter og ellers litt mer landet rundt:-) Ha en fin kveld da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...