May-Brith.O Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Rapssommerfugl Bildet er fjernet. Endelig ser sommer ut til å komme og da kommer også sommerfuglene. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nydelig farger og skarphet herlig bakgrunn Synes og at sommeren bør vise seg nå Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Veldig bra makro dette, fine farger og god skarphet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nydelig - flott skarphet over hele motivet, fin komp og vakre farger. Mulig det er litt hardt lys, men det sjenerer ikke. Et lite pirk måtte være at jeg ville kanskje ha jobba litt med bluring eller støyfjerning på bakgrunnen - på min skjerm virker den litt kornete og ujevn og jeg tror motivet ville tre enda bedre frem om bakgrunnen var litt jevnere. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Veldig bra makro. Fin bakgrunn og bra utsnitt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Veldig flott..ligger godt i bildeflaten og godt skarpt Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et flot billede af sommerfuglen. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sommeren hvoooor ser du den May,kan ikke se den,smil. Klart og fint bilde. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Tusen takk for hyggelig kommentarer alle sammen. Til deg ny-tor, så har jeg ikke sjekket noen profiler sånn at jeg ikke vet hvor i landet du bor. Bor selv på Østlandet (Akershus nokså nær grense til Østfold) med kort vei til sjø og hav, samt ute på "viddene" - eller prærien som jeg av og til kaller det:-) Har vel vært øs pøs mer og mindre land og strand rundt, men sola har smilt litt innimellom. Den varme sommeren ser ut til å være på mine trakter nå og også varmen. Akkurat nå er det også trykkende varmt, såpass at jeg må finne en plass i skyggen. Det er lovet noen varme dager her framover, og håper det forplanter seg til dine hjemtrakter og ellers litt mer landet rundt:-) Ha en fin kveld da. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Denne var lekker. Flott fokustreff og fine farger. Litt Pirk: Litt midtstillt, Kunne gjerne ha kuttet et par cm bak vingen og noe mer luft foran? Noe bakgrunnstøy. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og godt eksponert bilde av blomst og sommerfugl, May:) Opplever en bakgrunn med mye fargestøy og som ødelegger helhetsinntrykket en del. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et nydelig makrobilde med flotte farger, her stemmer det meste Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Veldig bra igjen, ikke mer å si om den saken! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dette ble meget fint. Flott eksponering og skarphet over det hele. I likhet med noen andre ser også jeg mye støy i bakgrunnen på min skjerm Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dette ble meget fint. Flott eksponering og skarphet over det hele. I likhet med flere her ser også jeg mye sjenerende fargestøy i bakgrunnen. Ville også kuttet litt av venstre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg