Eloquent Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg får min langperm om 2 dager og skal ut på byen og drikke med noen kompiser. Da jeg er i militæret, tok en romkamerat seg av "hårklippen" min, og jeg kan mildt sagt si jeg ikke er helt fornøyd, så det blir drop-in hos frisøren så snart jeg kommer hjem. I den sammenheng, lurte jeg på hva jenter syns om striper i hår på gutter/menn? Da tenker jeg ikke noe overdrevet, bare enkelt som f.eks her: Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 28. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2011 Det er kjempekult så bare kjør på! Jeg striper hver gang jeg skal på homseklubb med alle venninnene mine. 18 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Haha, heldigvis for meg er det ikke din mening jeg er ute etter. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvilken hårfarge har du fra før? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har du mørkt hår, så for all del ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Han på bildet var ganske kjekk og kledde det godt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tror bradd pitt hadde det for 10 år siden, så det er sikkert litt kuli 2 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Du vet hva du får med bleika hår. 1 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg synes det kan være fint på noen. Slik som han på bildet. Det viser jo at du bryr deg om utseendet, og det er som regel positivt. Bare det ikke blir for mye. Men ja; kommer litt an på hvilken hårfarge du har fra før. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Gjør som du selv vil, ikke bry deg om andre. Og får det folk som Spartapus til å tenke "homse" så er det bare en bonus. Geir 3 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg har samme hårfarge som han på bildet, kanskje litt lysere, ca. samme lengde også. Tenker å bare ha noen få striper, veldig likt som bildet; ikke noe overdrevent. Takker for svar! Endret 28. juli 2011 av Eloquent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå