Gå til innhold

Hvilket 9800 PRO kort bør jeg velge?

Noxious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere følger littegranne med på diverse spillutviklere sine hjemmsider så finner dere ut slikt. Og nei jeg har ikke noe eksemplar av hverken av spillene, men det er uttalelser fra activision og valve. Er en grunn til at Half Life 2 blir holdt igjen frem til jul, nettopp fordi GeForce har diverse problemer med det.

Ok, hvaslags problemer da? Alle har hørt om FSAA-problemene, som "visstnok bare Radeon" kan få programmert inn i driverne sine...Er det noen fler problemer? Har du link til disse uttalelsene?

Så til dere to som tviler på meg, send f.eks en mail til dem og spør om det, jeg vet nemlig jeg har rett på det her. Som sagt tildigere GJØR LITT RESEARCH FØR DERE SVARER! (legger til forbanna noobs)

Det der var barnslig. Selv om andre folk har andre meninger/kunnskaper enn det du har, så er det helt unødvendig at deg å SKRIVE MED CAPS!(aka rope) og kalle oss forbanna Noobs? Det var faktisk veldig frekt, jeg syns du burde få en advarsel av moderator for det. Hvis du absolutt har mye personlig imot meg eller MistaPi som du ikke klarer å holde for deg selv så kan du i det minste sende det på PM, og holde tråden ren for sånt TULL! :grumpy:

Er det rart at vi tviler på deg da? For det første har det jo skjedd ganske mye "rart" i "ATi-nVidia" verden i det siste. I tillegg så har vi kanskje lyst til å få oppgitt linker til kilder osv, slik at vi ikke bare "tror blindt" på det en skriver. Tenk om vi ikke leser på hjemmesidene? Jeg har faktisk aldri vært innom noen av de sidene.

Du som sitter inne med kunnskaper om dette, tydeligvis, siden du sier at du leser om det på sidene deres, kan jo heller prøve å forklare i stedet for å glefse etter oss som en annen bulldog. :evil:

Lenke til kommentar

kJØLING ER SVARET

kjøp enten det billigste kortet med 9800 pro og en zalhman kjøler

(ingen vifte = ingen lyd) :yes:

eller flesk til med den ferdigmonterte "Ultimate ed" fra shapphire som også hat samme kjøler men ferdigmontert 8) og garanti

ps garanti og overklokking er ikke forenlige :oops:

Lenke til kommentar
Tydeligvis en useriøs testside, for å finne riktig tall kjører de SERIØSE testsidene testene 3 ganger, og finner ut gj. snittet der. Du kan ikke avgjøre hvor bra et kort er ved å kjøre en test en gang. kan være mange variabler som kan påvirke. og i de fleste tilfeller er BBA eid av PBA kort, ikke med så veldig mye, men uansett litt.

Testen jeg sikter til finner du her. Bare tilfeldigheter at BBA kortet ligger foran i omtrent alle testene?

Hvilkne seriøse tester er det du sikter til der Hercules sitt R9800Pro kort eier et BBA kort?

Hvis dere følger littegranne med på diverse spillutviklere sine hjemmsider så finner dere ut slikt. Og nei jeg har ikke noe eksemplar av hverken av spillene, men det er uttalelser fra activision og valve. Er en grunn til at Half Life 2 blir holdt igjen frem til jul, nettopp fordi GeForce har diverse problemer med det.

Så til dere to som tviler på meg, send f.eks en mail til dem og spør om det, jeg vet nemlig jeg har rett på det her. Som sagt tildigere GJØR LITT RESEARCH FØR DERE SVARER! (legger til forbanna noobs)

Beklager at jeg er så lite oppdatert, men jeg spurte bare simpelthen hvordan du visste det. Har du en link til den uttalelsen der Valve sier at Radeon kommer til å ha OVERLEGEN ytelse i Half-Life 2 i forhold til GeForceFX?

Angående utsettelsen av Half-Life2.. Vivendi har kommet ut med denne uttalelsen:

Valve is still working toward the Sept.30 ship date.

Kanskje det er du som trenger å gjøre litt research.. Hvilke problemer med GeForce er det du sikter til? Hvis det er problemet med artifacts i Half-Life2 med dagens MSAA metode så er ikke GeForce alene om det og det er ikke et problem som er dukket opp nylig, men hva har det med ytelsen å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...