eriknor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kveldsstemning Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Den her syns jeg var litt vrien. Liker veldig godt elementet med fuglene på himmelen i forhold til det øvrige landskapet. Det jeg ikke er helt komfortabel med er bygningene på hver sin bildekant, det ender opp med at blikket farer frem og tilbake mellom disse to. Skogkanten bak danner en linje som forsterker dette. Stemningen ellers er fanget på en fin måte med disen i landskapet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Den her syns jeg var litt vrien. Liker veldig godt elementet med fuglene på himmelen i forhold til det øvrige landskapet. Det jeg ikke er helt komfortabel med er bygningene på hver sin bildekant, det ender opp med at blikket farer frem og tilbake mellom disse to. Skogkanten bak danner en linje som forsterker dette. Stemningen ellers er fanget på en fin måte med disen i landskapet. Du har veldig rett i det.Jeg hadde også samme følelsen, men så ble det litt sånn "skitt la gå". Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skikkelig fin stemning her, med fine farger og fint fokus på de flotte trærne. Vi kan tydeligvis være enige om at det er noe uehldig med ett rødt hus i hver side....Et litt tettere utsnitt kan hjelpe, ved å kutte til venstre og i bunnen - samtidig blir trærne dermed mindre midtstilte også Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fin stemning med både tåke og fugler. Komp/utsnitt; enig med Tjernshaugen -tror jeg ville kuttet litt på ve.side og klonet over de siste "husrestene" Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nok en gjennomtenkt og fin eksponering fra deg. Flott stemning. Ikke uenig i kuttforslagene på v. side. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Å titulere deg "Tåkefyrsten" kan vel misforstås, men skitt au! Jeg liker disse tåkemotivene du framviser. Bra igjen dette og! Prøver stadig vekk på å ta tåkebilder (mye av det her i år), men får det ikke til.... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et nydelig bilde, jeg likte tåka, huset og fuglene oppe til høyre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg