Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Monstret i Haugfoss Bildet er fjernet. Beskrivelse: Våger meg ut på litt dypt vann her.Bilde var i utgangspunktet så lite rikt på farger att jeg like godt gjorde det om til s/h.For meg blir dette litt abstrakt,men det er meg Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 De er flotte disse foss bildene dine i S/H. Som du skriver, befinner uttrykket seg i grenseland mot abstrakt, men har alikevell en gjenkjennelig form. For meg, som har en livlig fantasi - ser dette ut som om Nøkken prøver å slå opp paraplyen sin . Men jeg får si som du sier..... men det er meg Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det virker meget flot med S/H Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Liker inntrykket av bevegelse i bildet, ser litt levende ut. I tillegg er tonene gode. Om jeg har et ønske må det bli at steinen i forgrunn var mer markert, f29 har kanskje gjort den mer ullen enn nødvendig? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 De er flotte disse foss bildene dine i S/H. Som du skriver, befinner uttrykket seg i grenseland mot abstrakt, men har alikevell en gjenkjennelig form. For meg, som har en livlig fantasi - ser dette ut som om Nøkken prøver å slå opp paraplyen sin . Men jeg får si som du sier..... men det er meg Eller en Flodhest som har spist paraplyen sin? Det virker meget flot med S/H Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Liker inntrykket av bevegelse i bildet, ser litt levende ut. I tillegg er tonene gode. Om jeg har et ønske må det bli at steinen i forgrunn var mer markert, f29 har kanskje gjort den mer ullen enn nødvendig? Takker..f29 skyldes nok mer att jeg måtte utligne det forferdelige lyset en har her på dagen,og med den lukkertiden ville det fort blitt utbrent med større blender Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et flott motiv med fin sløring over 'flodhesten' - likte dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Et flott motiv med fin sløring over 'flodhesten' - likte dette. Takker Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dette ble både stilig og tøfft - særlig når det betraktes fra en viss avstand Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Dette ble både stilig og tøfft - særlig når det betraktes fra en viss avstand Takker.ja her må en nesten trekke seg noe bort fra skjermen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fin og dramatisk stemning,min kone så trollet men siter her og ler og seier eg får finne det selv. Bra og spennende bilde,mulig litt kvass overgang stein. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vil gjerne legge til at bilde først kom til sin rett sett 2 meter fra skjermen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Her kan fantasien settes i sving. Flott s/h som grenser mot det abstrakte. Bra JE. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Vil gjerne legge til at bilde først kom til sin rett sett 2 meter fra skjermen. takker..ja en skal vel kanskje betrakte visse bilder på avstand..hadde det vært detaljer her,så ville nok jeg også godt nærmere Her kan fantasien settes i sving. Flott s/h som grenser mot det abstrakte. Bra JE. Takker Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Spennende, trolsk og vakkert! Bra igjen Jan E! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Spennende, trolsk og vakkert! Bra igjen Jan E! Takker Artig og flott! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg