Gå til innhold

BK: Monstret i Haugfoss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er flotte disse foss bildene dine i S/H. Som du skriver, befinner uttrykket seg i grenseland mot abstrakt, men har alikevell en gjenkjennelig form.

For meg, som har en livlig fantasi - ser dette ut som om Nøkken prøver å slå opp paraplyen sin . Men jeg får si som du sier..... men det er meg :)

Lenke til kommentar

De er flotte disse foss bildene dine i S/H. Som du skriver, befinner uttrykket seg i grenseland mot abstrakt, men har alikevell en gjenkjennelig form.

For meg, som har en livlig fantasi - ser dette ut som om Nøkken prøver å slå opp paraplyen sin . Men jeg får si som du sier..... men det er meg :)

Eller en Flodhest som har spist paraplyen sin?:dribble:

Det virker meget flot med S/H

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Liker inntrykket av bevegelse i bildet, ser litt levende ut. I tillegg er tonene gode. Om jeg har et ønske må det bli at steinen i forgrunn var mer markert, f29 har kanskje gjort den mer ullen enn nødvendig?

Takker..f29 skyldes nok mer att jeg måtte utligne det forferdelige lyset en har her på dagen,og med den lukkertiden ville det fort blitt utbrent med større blender :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil gjerne legge til at bilde først kom til sin rett sett 2 meter fra skjermen.

takker..ja en skal vel kanskje betrakte visse bilder på avstand..hadde det vært detaljer her,så ville nok jeg også godt nærmere :yes:

Her kan fantasien settes i sving. Flott s/h som grenser mot det abstrakte. Bra JE. :)

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...