Gå til innhold

Tanker rundt denne loopen? *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, synes jeg har lenket/vist nok til at du kan sette opp en alternativ loop selv. Så kan jeg heller se over hva du kommer frem til.

Du kan få kjøpt destillert vann fra din lokale bensinstasjon, apotek, eller mange andre plasser. Vet ikke hva du må betale for dette på NTNU, men det er sikkert mere enn nødvendig.

Men ja, du kan farge det - som jeg tror jeg nevnte tidligere er mayhem's dye det beste du kan få tak i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, synes jeg har lenket/vist nok til at du kan sette opp en alternativ loop selv. Så kan jeg heller se over hva du kommer frem til.

Du kan få kjøpt destillert vann fra din lokale bensinstasjon, apotek, eller mange andre plasser. Vet ikke hva du må betale for dette på NTNU, men det er sikkert mere enn nødvendig.

Men ja, du kan farge det - som jeg tror jeg nevnte tidligere er mayhem's dye det beste du kan få tak i.

Får det gratis, skal se hva jeg får til.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å si at alt ser kjempebra ut, men skal jeg være ærlig så er jeg usikker på om kompresjonsnipplene passer på den pumpe-toppen ... Etter bildene å dømme så var det lite avstand mellom utgangene på den.

Jeg skal ikke si sikkert en ting eller den andre, altså. Jeg har ikke peiling, rett og slett. Jeg foreslår at du sender en e-post til aquatuning eller Phobya, og spør dem direkte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...