Niklasp Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Utviklere i harnisk over endringene i Android Market. - Google endret søkeresultatene Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har faktisk merket det samme, det hjelper ikke selv om du skriver inn navnet på appen helt perfekt. Skulle tro at Google, av alle selskaper i verden, skulle være i stand til å lage en fungerende søkemotor. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg prøvde å søke etter google+ appen, men fant den ikke. Virker som noe er galt med søkemotoren. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Problemet med google+-appen er at "+" er definert som en integer i søkestrenger som betyr "and"/"og". Skriver du "google+" søker du dermed i realiteten på "Google AND" Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Problemet med google+-appen er at "+" er definert som en integer i søkestrenger som betyr "and"/"og". Skriver du "google+" søker du dermed i realiteten på "Google AND" Det ante meg, men jeg søkte både etter "google plus", "google" og "google+", uten at det hjalp noe. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Problemet med google+-appen er at "+" er definert som en integer i søkestrenger som betyr "and"/"og". Skriver du "google+" søker du dermed i realiteten på "Google AND" Det stemmer ikke helt da det ikke er mellomrom mellom Google og +, altså er det ett ord. Ellers kan man jo benytte " før og etter ordet for å avgrense treffene noe mer. Jeg søkte på "Google+" i Market og fikk treff på både Google+ og andre applikasjoner tagget med Google+. Dessuten fylles "AND" inn mellom to ord default. Er det kun ett ord gjør ikke AND stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg