Minecrafter Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 noen som vet hvilken farge på sluken som fungerer best ti makrellfiske? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Min erfaring og det jeg hører fra andre er at sølv er det beste. Enten det er sluk eller krok på dorg. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har fått makrell på en del ulike sluker, men jeg har fått mest med litt tynne sølvsluker med noe blått på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Blanke sluker er bra. KAn være sølv, kobber eller messing. Så lenge slukene er blanke og ikke for tunge og store så skal det være bra for makrellen. Min favoritt til makrellen er 18gr sølv (holografikk) med svart rygg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Makrell tar alt. Om du fisker med stang og sluk kan du legge på 2 tyttebær, og vips, så har du 3 makrell. Bare husk å ha sluken høyt i vannet. Makrellen ligger ikke langs bunnen sammen med torsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå