Lange Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Noen som vet om en/eier en? Da mener jeg altså: ingen admin cheats ingen warp/tp ingen nerfing av flammer, tnt, creppers osv MEN likevel orden på ting. Såpass liten server, eller ihvertfall nok admins til å passe på at folk ikke griefer, legger random blocker rundt omkring, osv osv. Ja, det beste hadde jo vært å hoste en selv, men internett er visst for rævva. ps: trenger ikke være norsk pss: kan være mods, så lenger de ikke er i konflikt med de punktene mine. Endret 28. juli 2011 av Lange Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Noen som vet om en/eier en? Da mener jeg altså: ingen admin cheats ingen warp/tp ingen nerfing av flammer, tnt, creppers osv MEN likevel orden på ting. Såpass liten server, eller ihvertfall nok admins til å passe på at folk ikke griefer, legger random blocker rundt omkring, osv osv. Ja, det beste hadde jo vært å hoste en selv, men internett er visst for rævva. ps: trenger ikke være norsk pss: kan være mods, så lenger de ikke er i konflikt med de punktene mine. Nice. Jeg har ak bestilt med ny pc som jeg venter på og da skal jeg kjøpe meg minecrat på nytt igjen.. samtidig så skal jeg sette opp en server da. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Nice. Jeg har ak bestilt med ny pc som jeg venter på og da skal jeg kjøpe meg minecrat på nytt igjen.. samtidig så skal jeg sette opp en server da. Jeg LETER etter en sånn server. Skulle gjerna ha hosta selv, men som sagt, veldig dårlig internett, ihvertfall til hosting. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nice. Jeg har ak bestilt med ny pc som jeg venter på og da skal jeg kjøpe meg minecrat på nytt igjen.. samtidig så skal jeg sette opp en server da. Jeg LETER etter en sånn server. Skulle gjerna ha hosta selv, men som sagt, veldig dårlig internett, ihvertfall til hosting. Skjønner.. ta og gå på minecraft > multi player > deretter se på listen nedover der. Jeg er i ledelsen på denne Men den serveren her helt bomba av folk som har laga pyramider i vann -.- Men veit ikke åssen den ser ut nå : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå