nordin Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 PC'en min er helt klikka og jeg vil kvitte meg med alt som heter filer på disk D, hvor jeg også har XP installert. Legger alt jeg vil beholde på C (20mb) og sletter altså alt på D (max 100mb). Hvordan gjør jeg dette? Prøvde å skrive format D i command med fikk en eller annen feilmelding. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kopier dataene som du vil beholde til C, boot fra xp install cd'en og velg clean installation (tror jeg) Velg D, og formater den derfra. Så installerer du XP på nytt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 PC'en min er helt klikka og jeg vil kvitte meg med alt som heter filer på disk D, hvor jeg også har XP installert. Legger alt jeg vil beholde på C (20mb) og sletter altså alt på D (max 100mb). Hvordan gjør jeg dette? Prøvde å skrive format D i command med fikk en eller annen feilmelding. Hva skal jeg gjøre? Er C disken din på 20 mb eller er den på 20 gb? Hva mener du med max 100 mb? btw. flytt over alle filene dine til c og formater og lag nytt filsystem med en windows cd som booter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå