1i1i1i1i1 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Kan ikke love noe. Men tror jeg har San Andreas hjemme. Kan ta en titt når jeg kommer hjem og evt sende deg en PM. Grand Theft Auto: San Andreas (Xbox) [Amazon.co.uk] Available from these sellers Ok. Hadde vært flott. Skal følge med på Finn.no framover, må jo finne det. De selger det digitalt igjennom Xbox Live på Xbox 360. Men det er bare i USA og andre diverse land, men ikke Norge. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kan ikke love noe. Men tror jeg har San Andreas hjemme. Kan ta en titt når jeg kommer hjem og evt sende deg en PM. Grand Theft Auto: San Andreas (Xbox) [Amazon.co.uk] Available from these sellers Ok. Hadde vært flott. Skal følge med på Finn.no framover, må jo finne det. De selger det digitalt igjennom Xbox Live på Xbox 360. Men det er bare i USA og andre diverse land, men ikke Norge. Den var vist solgt. Så du får prøve lykken på nette. Uansett så ville jeg ikke kjøpt spillet for så mye penger, for å begrense hvor mye du evt skulle tape på svindlere. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Stikk ned til Gamestop, og se i Xbox original kategorien. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Kan ikke love noe. Men tror jeg har San Andreas hjemme. Kan ta en titt når jeg kommer hjem og evt sende deg en PM. Grand Theft Auto: San Andreas (Xbox) [Amazon.co.uk] Available from these sellers Ok. Hadde vært flott. Skal følge med på Finn.no framover, må jo finne det. De selger det digitalt igjennom Xbox Live på Xbox 360. Men det er bare i USA og andre diverse land, men ikke Norge. Den var vist solgt. Så du får prøve lykken på nette. Uansett så ville jeg ikke kjøpt spillet for så mye penger, for å begrense hvor mye du evt skulle tape på svindlere. Ok. Ja, får prøve lykken videre. Hva er riktig å betale da? Jeg selv er villig til å betale 300,- hvis det er i god stand. Har leitet etter dette en stund, og begynner å bli litt lei. Hva er egentlig grunnen til at Xbox spill sluttet å selge når 360 kom? PS2-versjonen av GTA spillene, får man nye i butikkene ennå. Mens Xbox-versjonen sluttet de å selge for flere år siden. Noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Var også på let etter San Andreas til xbox i fjor, og letet i diverse spill butikker og nettbutikker uten hell. Måtte ty til ebay, og kjøpte et til rundt 130,- kroner. Men dessverre var ikke spillet i så god stand som annonsen sa, masse riper i plata, og coveret så herpa ut. Måtte vaske plata med litt lunkent vann og zalo, så fungerte den fint. Så ebay er nok løsningen for deg. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg får smøre meg med litt tålmodighet til, å leite mer på finn.no framover. Men om det ikke kommer noe resultat, blir det nok Ebay. Noen som kan sende meg link til en Ebay annonse som ser seriøs ut, og som sender til Norge? Er Ebay trygt, eller er det stor sjanse for at jeg kan blir svindlet? Endret 30. juli 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg ville nok spilt det på PC-bedre grafikk og mer kontrollmuligheter. Uansett et kjapt Ebay søk: San Andreas 100% feedback, under 4 pund frakt, grei pris og hvis han ikke juger så er spillet i god tilstand. Man blir ikke svindlet på EBay om man kjøper av folk med god feedback, og hvis man skulle overhodet bli utsatt for noe, så ordner det seg nok. Jeg ville kjøpt om du må ha XBOX utgaven. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg ville nok spilt det på PC-bedre grafikk og mer kontrollmuligheter. Uansett et kjapt Ebay søk: San Andreas 100% feedback, under 4 pund frakt, grei pris og hvis han ikke juger så er spillet i god tilstand. Man blir ikke svindlet på EBay om man kjøper av folk med god feedback, og hvis man skulle overhodet bli utsatt for noe, så ordner det seg nok. Jeg ville kjøpt om du må ha XBOX utgaven. foretrekker GTA med håndkontroll. Så er jeg usikker på om denne dårlige bærbare jeg sitter med er god nok for jobben. Men skal se litt framover, så skal jeg nok få tak i det. Lenke til kommentar
armin97 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei! Har to spørsmål. 1: Har lenge leitet etter GTA SA til Xbox. Har prøvd på finn.no, men uten resultat. Noen sted som selger eventuelt nytt, til ikke alt for høy pris? 2: Går det an å spille GTA (original Xbox-spill) på Xbox 360 Slim? Takker mye på forhånd. Svar: 1. Jeg tror det er veldig vanskelig å få takk i nye uburukte xbox spill men jeg vet at Gamestop sleger masse brukte xbox spil så anbefaler deg å ta en titt der. 2. Det er jeg ikke veldig sikker på. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg ville nok spilt det på PC-bedre grafikk og mer kontrollmuligheter. Uansett et kjapt Ebay søk: San Andreas 100% feedback, under 4 pund frakt, grei pris og hvis han ikke juger så er spillet i god tilstand. Man blir ikke svindlet på EBay om man kjøper av folk med god feedback, og hvis man skulle overhodet bli utsatt for noe, så ordner det seg nok. Jeg ville kjøpt om du må ha XBOX utgaven. foretrekker GTA med håndkontroll. Så er jeg usikker på om denne dårlige bærbare jeg sitter med er god nok for jobben. Men skal se litt framover, så skal jeg nok få tak i det. Om du enda ikke har fått tak i spillet. Så ville jeg bare ha kjøpt det på Steam, koster vel 10 euro og du kan plugge xbox kontrolleren til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå