Rabbanito Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, jeg har en Samsung galaxy 5, jeg har fått til å overføre bilder fra telefonen til dataen før.. jeg har i det siste ladet telefonen igjennom dataen... men når jeg i dag skulle overføre bilder, kom det ikke noe spørsmål på dataen om jeg ville overføre bildene, det sto heller ikke noe på "datamaskin".. noen som har peiling på dette ? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, jeg har en Samsung galaxy 5, jeg har fått til å overføre bilder fra telefonen til dataen før.. jeg har i det siste ladet telefonen igjennom dataen... men når jeg i dag skulle overføre bilder, kom det ikke noe spørsmål på dataen om jeg ville overføre bildene, det sto heller ikke noe på "datamaskin".. noen som har peiling på dette ? Det jeg ville ha gjort da er endten og kjøpe en ny kabel eller å laste ned et øverføringsprogram som sikkert følgte med når du kjøpte telefonen din. ? Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 det har alltid vært at jeg kunne gå innpå min datamaskin og sett filen der tingene på mobilen ligger, men den er borte.. prøvde kameraet mitt også, det vil heller ikke funke.. muligens noen instillinger på dataen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå