Gå til innhold

[Løst] Tur for kjærestepar på 19

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg å kjæresten har lyst til å dra til syden, men aner ikke hvor. Vi vil ha en rimelig tur, å skal dra i august for å få det billig. Hun vil bare bo på et hotell som ligger på en fin strand, maks 200 meter fra stranda, mens jeg vil ha et sted hvor det er noe å gjøre. Kjøre vannscooter og shopping er viktig for meg.

Forlag? :) Vi vil maks betale 5000 per person for reise + hotell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat kommet hjem fra Malta, anbefales!

Rimelig, er i hvert fall en sandstrand (ellers mye stein, men fint å svømme).

Man kan leie vannscooter (jeg syntes det var i dyreste laget der jeg spurte, 80 euro for 30 min)

Ellers så kan man ta dagscuise til den blå lagune, jeepsafari, osv.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg å kjæresten har lyst til å dra til syden, men aner ikke hvor. Vi vil ha en rimelig tur, å skal dra i august for å få det billig. Hun vil bare bo på et hotell som ligger på en fin strand, maks 200 meter fra stranda, mens jeg vil ha et sted hvor det er noe å gjøre. Kjøre vannscooter og shopping er viktig for meg.

skal dere ta fly fra oslo?

holler på og leter. annbefaler kreta :) der er det veldig fint og et fantaskisk by trøk :p

Lenke til kommentar

Hei!

skal dere ta fly fra oslo?

holler på og leter. annbefaler kreta :) der er det veldig fint og et fantaskisk by trøk :p

Oslo, torp eller moss :) Men takk! Vi vurderer kreta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...