jimzor92 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei! Jeg å kjæresten har lyst til å dra til syden, men aner ikke hvor. Vi vil ha en rimelig tur, å skal dra i august for å få det billig. Hun vil bare bo på et hotell som ligger på en fin strand, maks 200 meter fra stranda, mens jeg vil ha et sted hvor det er noe å gjøre. Kjøre vannscooter og shopping er viktig for meg. Forlag? Vi vil maks betale 5000 per person for reise + hotell. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har akkurat kommet hjem fra Malta, anbefales! Rimelig, er i hvert fall en sandstrand (ellers mye stein, men fint å svømme). Man kan leie vannscooter (jeg syntes det var i dyreste laget der jeg spurte, 80 euro for 30 min) Ellers så kan man ta dagscuise til den blå lagune, jeepsafari, osv. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei! Jeg å kjæresten har lyst til å dra til syden, men aner ikke hvor. Vi vil ha en rimelig tur, å skal dra i august for å få det billig. Hun vil bare bo på et hotell som ligger på en fin strand, maks 200 meter fra stranda, mens jeg vil ha et sted hvor det er noe å gjøre. Kjøre vannscooter og shopping er viktig for meg. Forlag? Vi vil maks betale 5000 per person for reise + hotell. skal dere ta fly fra oslo? holler på og leter. annbefaler kreta der er det veldig fint og et fantaskisk by trøk Lenke til kommentar
jimzor92 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Hei! Jeg å kjæresten har lyst til å dra til syden, men aner ikke hvor. Vi vil ha en rimelig tur, å skal dra i august for å få det billig. Hun vil bare bo på et hotell som ligger på en fin strand, maks 200 meter fra stranda, mens jeg vil ha et sted hvor det er noe å gjøre. Kjøre vannscooter og shopping er viktig for meg. Forlag? Vi vil maks betale 5000 per person for reise + hotell. skal dere ta fly fra oslo? holler på og leter. annbefaler kreta der er det veldig fint og et fantaskisk by trøk Oslo, torp eller moss Men takk! Vi vurderer kreta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå