Lommebok Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fetteren min blir 18 år Tirsdag neste uke. Tenkte da å stikke på polet å kjøpe noe drikke til han så nå trenger jeg litt tips til god drikke. Under 22% selvfølgelig. Bare så dette er sagt, ikke kalinka! Det er billig ræl! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Har du noe inntrykk av hva han liker da? Har han smakt noe enda? Kanskje en god hvitvin? Endret 27. juli 2011 av r2d290 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Har du noe inntrykk av hva han liker da? Har han smakt noe enda? Kanskje en god hvitvin? Han har vært på en god del fester, men har aldri festet med han. Ofte til nyttårsaften og jula kan han godt drikke whiskey, akevit, multelikør og jeger. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Da liker han jo i allefall en del gode "baser", så man slipper å tenke på at han ikke liker det for sterkt (noe som kan være tilfeller for en del nybegynnere). Ved siden av vin, er jo selvsagt fisherman populær. Eller kanskje martini? Også kan jeg anbefale Mickey Finn's (schnaps) med smak av grønt eple. Baileys og en kaffepose er jo også en fin gave. Sourz Apple er god å blanne med sprite (og helst en skvett sprit, men det blir jo utenfor kriteriene dine). Endret 28. juli 2011 av r2d290 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Da liker han jo i allefall en del gode "baser", så man slipper å tenke på at han ikke liker det for sterkt (noe som kan være tilfeller for en del nybegynnere). Ved siden av vin, er jo selvsagt fisherman populær. Eller kanskje martini? Også kan jeg anbefale Mickey Finn's (schnaps) med smak av grønt eple. Baileys og en kaffepose er jo også en fin gave. Sourz Apple er god å blanne med sprite (og helst en skvett sprit, men det blir jo utenfor kriteriene dine). Fisherman og baileys er begge veldig gode. Mickey finns er ikke noe for han, ikke sourz apple heller tror jeg. Takk for tips. La tipsene komme, jeg har tid helt til Mandag. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nærmeste på polet er "goldstrike". Sprit med kanelsmak og gullflak i. Alkoholprosenten er på 50%, så det er vel egentlig uaktuelt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Ren sprit er uaktuelt. Men jeg har kjøpt Fisherstorm og Mojito til han. Håper mojitoen er god. Noen som har smakt på mojito før og har tilbakemeldinger på det? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Mojhito ja. God, frisk smak på den =) Ingen dum idé Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Mojito er selvfølgelig best når du blander den selv. Jeg syntes den du kjøper på polet er litt i overkant søt, dersom jeg husker rett. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Mojito er selvfølgelig best når du blander den selv. Jeg syntes den du kjøper på polet er litt i overkant søt, dersom jeg husker rett. Etter bilder å flaska så ser den jo litt syrlig ut, men har aldri prøvd den så skal ikke si noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dama kjøpte en sånn flaske Mojito på polet, noe av det vondeste jeg har smakt. Men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Han ble veldig glad for fisherstormen, men mojitoen syns han var helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå