beverpower Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg bruker denne! Helt musestille og behagelig å ha i fanget! Riktig nok passer begrepet "smak og behag" godt inn her Man må nesten prøve de ut for å finne sin favoritt! Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Hei Som tittelen sier er jeg ute etter en god laptop kjøler som jeg kan bruke mens jeg har pcn i fanget. Har sett på en del forskjellige nå, men de fleste virker som om de er laget for et skrivebord eller liknende(mtp føtter osv). Er ute etter en som er behagelig, vekt har ikke så mye å si. Skal helst passe opp til 17", prisen burde ikke overstige 1000kr. Takk på forhånd Stikk på elkjøp eller andre butikker. det spiller ingen rolle.. Dette gjeller bare matten du kan ha på fanget... se på denne linken, dette er den beste av alle på markedet Zalman kjøleren er drit. Viftehullene står feil plassert, så du må stu den 180 grader for å få full effekt. Endret 9. august 2011 av QuickForceHD Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vel nå er zalman 2000 sendt til meg fra butikken.. Lenke til kommentar
Mistrael Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Er det virkelig ikke flere kjølere som er spesielt laget til å ha i fanget? Har sett Logitech sine, that's it? Endret 9. august 2011 av Mistrael Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Er det virkelig ikke flere kjølere som er spesielt laget til å ha i fanget? Har sett Logitech sine, that's it? Det virker som de fleste er laget til å ha på et bord eller liknende ja... Synes selv at kjølerne laget av logitech virker av heller dårligere kvalitet, ihvertfall dem jeg så på Lefdal. Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Zalman kjøleren er drit. Viftehullene står feil plassert, så du må stu den 180 grader for å få full effekt. Det kommer vel an på laptopen du bruker, for min så er viftehullene perfekt plassert i forhold til laptopen. Men jeg bruker også en 15.6" på nc-2000 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ja, det kommer jo an på hvor på undersiden laptopen er varm. Det er en ting; men ellers er det vel temmelig lite relevant hvor mesteparten av luften kommer fra - det er den ekstra luftsirkulasjonen som blir generert under laptopen som er viktig, og den vil jo likevel være noenlunde jevnt fordelt ... luften fra kjølebrettets vifte® vil presses inn under undersiden av laptopen, og skvises ut igjen på alle kanter, slik at luftsirkulasjonen blir noenlunde likt fordelt. Hvor inntakene til laptopens vifter er plassert, er helt likegyldig. Det er ikke på den måten at kjølebrettene fungerer - de kan ikke presse noe mer luft inn gjennom viften(e) enn laptopen selv klarer. Endret 11. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 På min HP Pavilion DV6 som er varm i øvre parti, altså i skjermregionen, så står hullene helt feilt plassert. De står alt for langt nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå