Populært innlegg r2d290 Skrevet 27. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2011 Følte nesten denne måtte tas vare på =) Som trådtittelen sier, så lurer jeg på hvor mye folk her tar i slengpress! EDIT: Gjerne si hvor mye du tar i krumløft også. Tar 73kg i Slengpress, og etter en bedre teknikk i krumløft klarer jeg 85kg! Skal kjøpe nytt proteinpulver neste uke, så får håpe på en forbedring i begge! Slengpress og krumbøy? Det heter benkpress og knebøy hvis du lurte Du kan gjerne lyve, men jeg vet godt hva som er realistisk når det kommer til disse øvelsene! cirka 90kg, noe rundt der, og eg er 16 år. Slengpress? Cirka 2-3 timer på en bra dag Er oppi 30cm nå, er ganske fornøyd. Den siste måneden økte jeg utrolige 5cm, noe som er ganske sykt. Slengpress er en helt fantastisk øvelse og jeg anbefaler at alle tar litt Slengepress minste 2-3 ganger daglig. Kjør 28x9 reps. 30cm er vel og bra. På det nivået er det veldig viktig at du får i deg østrogen for å øke slengfaktoren. Anngående reps vil jeg hvertfall fraråde 28x0 reps, tok det en stund men merka lite framgang. Tar 60dm³ 1rm i krumløft. 17år. Er det bra? Jeg får nå til rundt 7-8 rotasjoner per krum. Meget fornøyd med det selv om jeg fortsatt må regne meg selv som nybegynner. 24 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er dette hele diskusjonen? Slik den er nå fremstår det bare som ren trolling, men morsomt likevel. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Ja, syntes det var morsomt hvordan hele tråden snudde til at nesten alle begynte å trolle ^^ Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ahahaha, genialt! Beste gullkornet på lenge :D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 "Trolling" er vel å invadere en seriøs tråd? Her startet tråden med jovial trolling, hvor den enslige "seriøse" druknet i morsomme betraktninger rundt alminnelig knestående pludring fra hyggelige troll ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå