Jonta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Finnes det noe à la LamsonSharp Knife Safes Knife Blade Protectors å kjøpe i Trondheim? Jeg trenger kun én, 6". Produktkatalogene til Clas Ohlson, Jernia og Ikea er allerede sjekket på Internett. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Smått interessert selv. Min midlertidige løsning er å bruke et kjøkkenhåndkle brettet et par ganger surret rundt kniven. Går jo an å kjøpe en slik magnetrille? Eller er det under transport? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Kjøkkenhåndkle er jeg mer enn skeptisk til, magnetrille har jeg ikke mulighet til å montére, knivblokk er overkill mtp. at det er én det er snakk om («Jammen du skal jo kjøpe flere!» Ja, kanskje én til), og ja: Også til transport. Blir nok å kjøpe noe fra Internett. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Victorinox sine BladeSafes shippet ikke til Norge, så jeg kjøpte en fra KAI (de som eier bl.a. Shun) på Byhaven. Man klipper dem til selv, og de kommer kun i toer-sett. Limstripene inni er dårlige, så superlimet dem. Nå sender Amazon BladeSafe til Norge, så jeg har et par i handlekurva. Ellers ville jeg gått via JetCarrier e.l. DIY av papp ser også ut som en aktuell greie. Og til slutt: Jeg driver og skaffer meg veldig forskjellige kniver nå, så det blir nok en magnetstripe. Har hørt mye bra om MIU France Stainless Steel. Vil fortsatt ha slirer til alle, da jeg transporterer dem ofte nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå