Gå til innhold

BK: Paradis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker dette godt, ser ut som et godt sted å være. Når jeg så det i lite format ønsket jeg å fjerne halvparten av himmelen for å oppnå mer oppmerksomhet på selve landskapet. Forandret mening da jeg så det i stort format, da kommer hele bildet og komposisjonen til sin rett!

Lenke til kommentar

Veldig vakkert, nå er det faktisk sånn at jeg sjeldent ser på de store formatene som det linkes til, av grunner jeg ikke vil si noe særlig om her, men nå gjorde jeg et av noen få unntak og må si meg veldig enig i at dette var flott å se i stort format - en veldig god eksponering og likeledes vedr kvaliteten.

Lenke til kommentar

Et vakkert stykke landskap som er veldig godt eksponert og med flotte fargenyanser. Har sett på det i større format også, og tror jeg ville kuttet litt av himmelen. Nå er det nesten halvdelt mellom blått og grønt - og tror det hadde fått enda bedre dynamikk ved litt kutt:)

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg godt. Et vakkert sted:) Godt eksponert bilde som tåler det store formatet. :)

Takk, ja, er et vakkert og godt sted å være :)

Utrolig vakkert bilde med alle sine grønnsjarteringer. Du er en god formidler av norsk natur

Tusen takk :)

Liker dette godt, ser ut som et godt sted å være. Når jeg så det i lite format ønsket jeg å fjerne halvparten av himmelen for å oppnå mer oppmerksomhet på selve landskapet. Forandret mening da jeg så det i stort format, da kommer hele bildet og komposisjonen til sin rett!

Takk, ja er balsam for sjelen å være her :)

Godt eksponert i en fin fin komp;)

Takk :)

Et godt komp, perfekt eksponering og en kvalitet som tåler å bli studert i stort format.... og det er det ikke mange bilder som tåler :)

Veldig vakkert, nå er det faktisk sånn at jeg sjeldent ser på de store formatene som det linkes til, av grunner jeg ikke vil si noe særlig om her, men nå gjorde jeg et av noen få unntak og må si meg veldig enig i at dette var flott å se i stort format - en veldig god eksponering og likeledes vedr kvaliteten.

Takk, ikke alltid like bra kvalitet på mine bilder, men var nok heldig med dette :)

Ja her var det vakkert, og bilde har topp kvalitet.

Takk :)

Et vakkert stykke landskap som er veldig godt eksponert og med flotte fargenyanser. Har sett på det i større format også, og tror jeg ville kuttet litt av himmelen. Nå er det nesten halvdelt mellom blått og grønt - og tror det hadde fått enda bedre dynamikk ved litt kutt:)

Takk for din kommentar og tips :)

Ja er ikke naturen flott ,meget fint å behageligt bilde i stort,varme og fine farger.

Tusen takk. Naturen er flott ja, ingen tvil om det :)

Flott landskap og vann, fint liv i bilde og gode farger! ;)

Fint og harmonisk landskapsbilde! Mangler dog det lille ekstra kanskje! :)

Takk for kommentar. Ja, skulle hatt med ei lita hytte eller en båt på vannet kanskje, eller en fugl... fins ei fisketang i bildet, som er satt ut for natten, men den syns knapt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...