oddhk Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg trenger hjelp med å komme inn på hotmail-kontoen min igjen. Etter at det over lengre tid har blitt sendt ut virusmailer fra min konto ble jeg til slutt utestengt, og kommer ikke inn igjen. Har prøvd å bytte passord, men får det fortsatt ikke til. Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg trenger hjelp med å komme inn på hotmail-kontoen min igjen. Etter at det over lengre tid har blitt sendt ut virusmailer fra min konto ble jeg til slutt utestengt, og kommer ikke inn igjen. Har prøvd å bytte passord, men får det fortsatt ikke til. Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk. Ohh. Dette har jeg sittet med før, og det er et rent %¤& og få det fikset igjen. Men det som du må gjø da er og kontakte service i hotmail og forklare akkurat det som har skjedd. det var den eneste muligheten jeg klarte med. Da det gjalt meg såvar det msn adresse. Men det gir det samme poenget.... Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg trenger hjelp med å komme inn på hotmail-kontoen min igjen. Etter at det over lengre tid har blitt sendt ut virusmailer fra min konto ble jeg til slutt utestengt, og kommer ikke inn igjen. Har prøvd å bytte passord, men får det fortsatt ikke til. Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk. Ohh. Dette har jeg sittet med før, og det er et rent %¤& og få det fikset igjen. Men det som du må gjø da er og kontakte service i hotmail og forklare akkurat det som har skjedd. det var den eneste muligheten jeg klarte med. Da det gjalt meg såvar det msn adresse. Men det gir det samme poenget.... Hei igjen, og takk for svaret:) Husker du hvordan du kom i kontakt med Hotmail-gubsa? Greier ikke finne noen kontaktopplysninger Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp. jeg skal finne det til deg. 2 sec : ) Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp. jeg skal finne det til deg. 2 sec : ) Herlig:) for å finne kontaktopplysninger har vært et mareritt så langt:p Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp. jeg skal finne det til deg. 2 sec : ) Herlig:) for å finne kontaktopplysninger har vært et mareritt så langt:p Oi, glemte å sende melding tilbake xD Men her er den, trykk her Lenke til kommentar
oddhk Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp. jeg skal finne det til deg. 2 sec : ) Herlig:) for å finne kontaktopplysninger har vært et mareritt så langt:p Oi, glemte å sende melding tilbake xD Men her er den, trykk her Takktakk:) Vet du om det finnes noen e-postadresse eller et telefonnummer som kan brukes?:\ Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp. jeg skal finne det til deg. 2 sec : ) Herlig:) for å finne kontaktopplysninger har vært et mareritt så langt:p Oi, glemte å sende melding tilbake xD Men her er den, trykk her Takktakk:) Vet du om det finnes noen e-postadresse eller et telefonnummer som kan brukes?:\ Du kan sende melding til service på den nettsiden jeg sendte deg. =?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå