SaNxo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei der! Jeg hadde windows 7 på den gamle pc'n min, og nå har jeg fått ny. Jeg vil gjerne bytte over koden på windows 7, men den lar meg ikke siden den allerede er i bruk. Er det noen måte å "frigjøre" denne koden på? Har allerede ventet 30 dager så nå begynner W7'n min å tulle! Takk! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) OEM nøkler er vanskelige å frigjøre. Kjøp ny OEM nøkkel Endret 27. juli 2011 av Nator Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Seriøst? er det så vanskelig at det er bedre å bruke 200 dollar på en ny? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja. En OEM-nøkkel er knyttet til maskinen den opprinnelig er installert på og kan ikke flyttes til hy maskin. det er derfor den er billig. I tillegg finnes OEM-lisenser som er knyttet til maskin av bestemt fabrikat. Disse lisensene er merket med OEM og fabrikatnavnet. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dersom Windows fulgte med maskinen, er det som sagt en OEM-lisens som gjelder. Denne tillater ikke at du flytter lisensen over til en ny maskin. Du må da kjøpe en ny lisens til den nye maskinen. Ingenting i verden er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå