Gjest Slette+897123 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har en iPhone 4 som ble låst opp fra NetCom for noen dager siden. Snakket med NetCom på telefonen og de bekreftet at alt er i orden der. Fikk også for noen dager siden et mikrosim fra Onecall, som jeg aktiverte så fort jeg fikk det. La inn innstillinger for data/mms ( http://www.onecall.no/kundeservice/iphoneoppsett.php ), men får det ikke til å fungere. Telefonen fungerer ellers prikkfritt (ringe ut/inn, sms ut/inn, wifi, app store, osv), men får altså ikke datatrafikk til å fungere. Snakket med Onecall kundeservice, de hadde heller ingen idé om hva som er galt. Noen som har noen tips? PS. Ja, jeg har husket å skrive "internet" med liten i og én t i apn-feltet. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis du har tilgang til App Store uten å være tilkoblet til wifi så har du jo datatrafikk på abonnementet. Neste steg da vil være å gjenopprette telefonen, og da aller helst som ny enhet. Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 app store funker kun med wifi. forsøkt å gjenopprette den, uten hell. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har du aktivert dataroaming? Hvis ikke må du aktivere det. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dersom du er på Telenor sitt nett med OneCall må dataroaming være aktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå