Gå til innhold

Problemer datatrafikk iPhone 4 med One Call


Gjest Slette+897123

Anbefalte innlegg

Gjest Slette+897123

Har en iPhone 4 som ble låst opp fra NetCom for noen dager siden. Snakket med NetCom på telefonen og de bekreftet at alt er i orden der. Fikk også for noen dager siden et mikrosim fra Onecall, som jeg aktiverte så fort jeg fikk det. La inn innstillinger for data/mms ( http://www.onecall.no/kundeservice/iphoneoppsett.php ), men får det ikke til å fungere. Telefonen fungerer ellers prikkfritt (ringe ut/inn, sms ut/inn, wifi, app store, osv), men får altså ikke datatrafikk til å fungere. Snakket med Onecall kundeservice, de hadde heller ingen idé om hva som er galt. Noen som har noen tips?

 

PS. Ja, jeg har husket å skrive "internet" med liten i og én t i apn-feltet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...