Dux ducis Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dette kabinettet har jo kun plass til to 80mm vifter.. (og 3x40mm) Og jeg lurte da på om det finnes noe jeg kan kjøpe og sette der hvor 80mm viften i front står slik at du får skrufeste til en 120mm? Eller må jeg fram med drillen, vill helst slippe.. Er det noen andre nyttige/stilige ting å gjøre med pc50, så skriv inn her! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ja, dette finnes. Men jeg kan ikke si sikkert om du vil få plass til den nederste 3 1/2"-rammen. Her har du link til en 80mm->120mm adapter. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=FA80120CL Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 tusen takk, skal finne ut om det passer. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 tror dere den passer nederst i et chieftec veldigstort-tower?? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Ja! Den passer i utgangspunktet i alle kasser med 80mm plasser, bare det er plass nok rundt og foran vifta.(Adapteret tar litt plass og 120mm vifta tar litt plass) I et chieftech er det vel ingen sak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå